burn-off resistor

Czech translation: odpor pro snížení opalů elektrod

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:burn-off resistor
Czech translation:odpor pro snížení opalů elektrod
Entered by: Pavel Prudký

18:28 Mar 14, 2015
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / spark plugs
English term or phrase: burn-off resistor
P386
Type designation
14 Thread
F Configuration
7 Thermal rating
B Screened, waterproof, burn-off resistor, ignition cable 7 mm
C same as B, however, ignition cable 5 mm
Pavel Prudký
s odrušovacím odporem pro snížení opalů elektrod
Explanation:
NGK PKW Katalog 2012-2013 - Elit
www.elit.ro/ro/download/brosuri/ngkpkwcatalog2012-2013.pdf
high, the spark plug can snap off. The casing can also ..... emission lean-burn engines, even under extreme operating conditions. Technical Advantages ..... Zapalovací a žhavicí svíčky NGK – OEM na celém světě. 2. CZ .... Struktura. Odrušovací odpor. Tepelná hodnota šestihran. A. 18 mm / 25,4. P předsunutá špička ...

BRISK Extra
www.luke.cz/download/BRISK katalog 2007.pdf
Zapalovací svíčky pro racing: - BRISK Extra Turbo Racing ..... stage of burning and decreases the required voltage provided by the ignition system. ..... S odrušovacím odporem pro snížení opalů elektrod ... Resistor reducing electrode burn-off.
Selected response from:

Vaddy Peters
Grading comment
děkuji
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 -1vyhořený rezistor
Igor BURAK
3 +1s odrušovacím odporem pro snížení opalů elektrod
Vaddy Peters
3s (ohřívacím) rezistorem pro spalování nánosů na elektrodách
Igor BURAK


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
vyhořený rezistor


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2015-03-14 18:44:36 GMT)
--------------------------------------------------

Z vašeho kontextu to vypadá, jako nějaká specifikace nového výrobku, ale "burn-off" je v oboru elektrických/elektronických prvků běžně používaný výraz s významem "vyhořený".

Igor BURAK
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 68

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Jiri Kortus: v tomto kontextu to nedává smysl
19 mins

22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
s odrušovacím odporem pro snížení opalů elektrod


Explanation:
NGK PKW Katalog 2012-2013 - Elit
www.elit.ro/ro/download/brosuri/ngkpkwcatalog2012-2013.pdf
high, the spark plug can snap off. The casing can also ..... emission lean-burn engines, even under extreme operating conditions. Technical Advantages ..... Zapalovací a žhavicí svíčky NGK – OEM na celém světě. 2. CZ .... Struktura. Odrušovací odpor. Tepelná hodnota šestihran. A. 18 mm / 25,4. P předsunutá špička ...

BRISK Extra
www.luke.cz/download/BRISK katalog 2007.pdf
Zapalovací svíčky pro racing: - BRISK Extra Turbo Racing ..... stage of burning and decreases the required voltage provided by the ignition system. ..... S odrušovacím odporem pro snížení opalů elektrod ... Resistor reducing electrode burn-off.

Vaddy Peters
PRO pts in category: 4
Grading comment
děkuji

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jiri Kortus
9 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
s (ohřívacím) rezistorem pro spalování nánosů na elektrodách


Explanation:
s (ohřívacím) rezistorem pro spalování nánosů na elektrodách
V níže uvedeném katalogu od výrobce svíček je vysvětleno, co se má na mysli pod pojmem „burn-off". Ve stejném katalogu jsou uvedeny odrušovací odpory, které však plní jinou funkci. "Burn-off" je zajištění lepšího vyhoření nánosů na elektrodách tím, že se zajistí vyšší teplota keramického izolačního materiálu zapalovací svíčky, ze kterého vyšší teplo přenáší i na samotné elektrody. To lze kromě jiného zajistit také specifickým rezistorem, který působí jako běžný rezistor v ohřívači.
http://www.autolite.com/media/14882/technical_training_manua...
Ospravedlňuji se za dvojité podání, ale zdálo se mi důležité prezentovat tento názor, protože z uvedeného vyplývá, že zaměření se na odrušovací odpor/rezistor je chybné. V souladu s pravidly pro Kudoz, bod 3.3 je tento postup výjimečně povolen.


Igor BURAK
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 68




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search