Downgraded main wake-up

Czech translation: snížená hlavní inicializace

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Downgraded main wake-up
Czech translation:snížená hlavní inicializace
Entered by: Pavel Prudký

12:11 Nov 29, 2012
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / diagnostics
English term or phrase: Downgraded main wake-up
Diagnostická hláška, bohužel kontext chybí.
Následující hlášky:
Excess engine speed
Internal partial wake-up
Main wake-up
Not controlled
Not dephased
Partial reawakening

Kde se dále vyskytuje downgrade:
6=butterfly downgrade mode
7=operation downgrade mode with butterfly
Pavel Prudký
snížená hlavní inicializace
Explanation:
v předchozích automotive překladech jsem termín Wake-up viděl ve smyslu "inicializace" tj že nějaká prahová hodnota spustí nějaký proces (vydání varování, ale i aktivace airbagu). Downgraded by pak bylo snížení této prahové hodnoty (nebo také snížení citivosti tzn zvýšení prahové hodnoty), proto bych volil navržený obecnější překlad.
Selected response from:

Filip Tichy
Czech Republic
Grading comment
děkuji, ověřeno i u klienta
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3signalizace slabého napájení
rosim
3snížená hlavní inicializace
Filip Tichy


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
downgraded main wake-up
snížená hlavní inicializace


Explanation:
v předchozích automotive překladech jsem termín Wake-up viděl ve smyslu "inicializace" tj že nějaká prahová hodnota spustí nějaký proces (vydání varování, ale i aktivace airbagu). Downgraded by pak bylo snížení této prahové hodnoty (nebo také snížení citivosti tzn zvýšení prahové hodnoty), proto bych volil navržený obecnější překlad.

Filip Tichy
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Grading comment
děkuji, ověřeno i u klienta
Notes to answerer
Asker: děkuji moc, to zní logicky, fajn


2 days 7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
downgraded main wake-up
signalizace slabého napájení


Explanation:
...

rosim
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 43




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search