deepwater culture hydroponics

Czech translation: hydroponie se vzduchováním

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:deepwater culture hydroponics
Czech translation:hydroponie se vzduchováním
Entered by: Sarka Rubkova

18:47 May 15, 2011
English to Czech translations [PRO]
Science - Agriculture
English term or phrase: deepwater culture hydroponics
V textu o hnojivech se mezi jiným objevilo, že jsou vhodné pro "deepwater culture hydroponics". Nějak nemohu přijít na český termín
Sarka Rubkova
Czech Republic
hydroponie se vzduchováním
Explanation:
opsal bych to takhle, vycházím z toho, že se jedná o hydroponii se vzduchováním vpodstatě jako v akváriu
http://www.deepwaterculturehydroponics.com/

někde tomu systému taky říkají "bubbler"
http://www.free-grower.cz/viewtopic.php?f=9&t=1460https://ww...

je to jakýsi "přechodný vývojový stupeň" mezi hydroponií a aeroponií

jak se tak dívám, připadá mi, že v našich podmínkách to zatím asi nejvíc využívají pěstitelé konopí (co si obvykle říkají "groweři")

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2011-05-15 19:55:35 GMT)
--------------------------------------------------

nějak se mi slepily odkazy...
https://www.growgarden.cz/hydroponicke-a-aeroponicke-systemy...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2011-05-15 21:01:04 GMT)
--------------------------------------------------

ještě pěkný odkaz s jemným rozlišením jednotlivých typů hydroponie:
http://hydrogregg.com/build/hydrotypes.html

je tam mj. popsaný rozdíl mezi water culture a deep water culture
(někde jsem zahlédl, že v češtině tomu DWC říkali taky "pseudo-aeroponie"; není to vlastně "hluboká voda", ale spíš "nízko položená hladina")

no a ještě mi v otevřených oknech uvízl ten bubbler, bublající kbelík...:)
http://grower.cz/bubbler.html
Selected response from:

Lukáš Georgiev
Grading comment
Dekuji za vyčerpávající odpověď!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3hydroponie se vzduchováním
Lukáš Georgiev
3hydroponické pěstování v hluboké vodě
Jirina Nevosadova


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hydroponické pěstování v hluboké vodě


Explanation:
Just a guess. It seems to be popular in US. It requires submersible pump, so probably not all types of fertilizers are suitable.


    Reference: http://www.deepwaterculturehydroponics.com/p/what-is-bubblep...
Jirina Nevosadova
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech

56 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hydroponie se vzduchováním


Explanation:
opsal bych to takhle, vycházím z toho, že se jedná o hydroponii se vzduchováním vpodstatě jako v akváriu
http://www.deepwaterculturehydroponics.com/

někde tomu systému taky říkají "bubbler"
http://www.free-grower.cz/viewtopic.php?f=9&t=1460https://ww...

je to jakýsi "přechodný vývojový stupeň" mezi hydroponií a aeroponií

jak se tak dívám, připadá mi, že v našich podmínkách to zatím asi nejvíc využívají pěstitelé konopí (co si obvykle říkají "groweři")

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2011-05-15 19:55:35 GMT)
--------------------------------------------------

nějak se mi slepily odkazy...
https://www.growgarden.cz/hydroponicke-a-aeroponicke-systemy...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2011-05-15 21:01:04 GMT)
--------------------------------------------------

ještě pěkný odkaz s jemným rozlišením jednotlivých typů hydroponie:
http://hydrogregg.com/build/hydrotypes.html

je tam mj. popsaný rozdíl mezi water culture a deep water culture
(někde jsem zahlédl, že v češtině tomu DWC říkali taky "pseudo-aeroponie"; není to vlastně "hluboká voda", ale spíš "nízko položená hladina")

no a ještě mi v otevřených oknech uvízl ten bubbler, bublající kbelík...:)
http://grower.cz/bubbler.html

Lukáš Georgiev
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 6
Grading comment
Dekuji za vyčerpávající odpověď!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search