dolphin kick

Croatian translation: Delfinski udarac (zamah) (nogama)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:dolphin kick
Croatian translation:Delfinski udarac (zamah) (nogama)
Entered by: crobrazilac

10:56 Feb 11, 2010
English to Croatian translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation / swimming
English term or phrase: dolphin kick
Imamo li mi ime za ovo?
crobrazilac
Croatia
Delfin udarac (zamah) (nogama)
Explanation:
Ukoliko se radi o plivačkoj disciplini.
Na stranici HPS-a (Hrvatski plivački savez)date su opće propozicije natjecanja i tu u jednom dijelu stoji rečenica: "dok je plivač još potpuno uronjen dozvoljen je jedan delfin udarac nogama, popraćen s jednim udarcem nogama, prsno".
Selected response from:

Amra & Hari K.
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
Thank you
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5Delfin udarac (zamah) (nogama)
Amra & Hari K.
5leptir ili delfin
PeregrineFalcon
3 +1dodatni udarac potkoljenicama
Tomislav Patarčić


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
dodatni udarac potkoljenicama


Explanation:
Koliko ja znam, to bi mogao biti sam onaj dodatni udarac sastavljenim nogama koji se izvede u trenutku kada plivač ulazi u vodu. Nije mi poznat poseban naziv za to (pitao plivača).

Tomislav Patarčić
Croatia
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PeregrineFalcon
20 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
Delfin udarac (zamah) (nogama)


Explanation:
Ukoliko se radi o plivačkoj disciplini.
Na stranici HPS-a (Hrvatski plivački savez)date su opće propozicije natjecanja i tu u jednom dijelu stoji rečenica: "dok je plivač još potpuno uronjen dozvoljen je jedan delfin udarac nogama, popraćen s jednim udarcem nogama, prsno".


    Reference: http://www.hrvatski-plivacki-savez.hr/Sadrzaj/Dokumenti/Opce...
Amra & Hari K.
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4
Grading comment
Thank you

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PeregrineFalcon
18 mins
  -> Hvala

agree  Valentina Balšić
58 mins
  -> Hvala

agree  Lingua 5B
1 hr
  -> Hvala

agree  Moki77
4 hrs
  -> Hvala

agree  ipv
6 hrs
  -> Hvala

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
leptir ili delfin


Explanation:
Leptir ili delfin [uredi] (stil plivanja)

Vrlo atraktivan stil plivanja kod kojeg je osnovni zahtjev da ruke rade sinkronizirano, a laktovi ovaj put ne moraju biti ispod vode tijekom zaveslaja. Općenito se ovaj stil smatra tehnički najzahtjevnijim i najtežim za izvođenje, te zahtijeva osim snage ramena i veliku snagu leđa i nogu.

http://hr.wikipedia.org/wiki/Plivanje#Leptir_ili_delfin

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2010-02-11 12:10:07 GMT)
--------------------------------------------------

nisam vidio komentar u dijelu za diskusiju... ipak se onda radi o jednom udarcu leptiru ili delfinu za ubrzanje...

Example sentence(s):
  • The dolphin kick is a fairly easy swimming stroke to learn. The best swimmers are able to move at 9 feet or 1.3 meters per second doing the dolphin kick.
  • The butterfly, (fly for short) is a swimming stroke swum on the breast, with both arms moving simultaneously. The butterfly kick was developed separately, and is also known as the "dolphin kick".

    Reference: http://www.wikihow.com/Dolphin-Kick
    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Butterfly_stroke
PeregrineFalcon
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search