barrel

Croatian translation: konji u barrel utrkama (konjičke barrel utrke)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:barrel
Croatian translation:konji u barrel utrkama (konjičke barrel utrke)
Entered by: Kreso789

06:40 Jan 28, 2010
English to Croatian translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation / Horses
English term or phrase: barrel
barrel horses su konji trenirani za utrke oko bačvi?
Ili se ta trka u hrv. mora zvati drugačije?
Kreso789
konji u barrel utrkama (konjičke barrel utrke)
Explanation:
Barrel racing
Ovo je prava utrka gdje je važno što brže okružiti tri bačve koje su postavljene . Na službenim takmičenjima radi se o 200 litarskim, metalnim bačvama obojenim u svijetle boje , obavezno moraju bit zatvorene sa obje strane.
Zbog velikih brzina, posebno na zavojima, sigurnost je itekako važna, što je propisano koliko moraju bacve biti međusobno udaljene te njihova udaljenost od zida, zbog samog manvra i nailaska.Od prve do druge bačve mora biti 5,4 m za sigurni nailazak, a od trece bacve do kraja arene 10, 8 m. Start, odnosno cilj moraju biti udaljeni 13,5 m od ruba arene.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2010-01-28 08:18:55 GMT)
--------------------------------------------------

možda je elegantnije reći konji za barrel utrke - koješta:glavno da se beštije istrče (i oni na njima)

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2010-01-28 09:11:58 GMT)
--------------------------------------------------

ma da, pa nije potrebno ono konjičke, jer je već sadržano u "barrel"
Selected response from:

Darko Kolega
Croatia
Grading comment
(konji za) barrel utrke
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4konji u barrel utrkama (konjičke barrel utrke)
Darko Kolega
4 +3(rodeo konji za) utrke oko bačvi
ocho


  

Answers


59 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
(rodeo konji za) utrke oko bačvi


Explanation:
Barrel racing horses - konji vrhunske obuke i kondicije za što preciznije i brže optrčavanje (izjahivanje) zadatog oblika između bačvi


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Barrel_racing#The_pattern
    Reference: http://www.konjicki-centar.hr/western_3.htm
ocho
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in BosnianBosnian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  gordana spendic
4 mins

agree  PeregrineFalcon: osim što bih stavio između bačvi
1 hr

agree  dkalinic: Naravno između bačvi
13 hrs

59 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
konji u barrel utrkama (konjičke barrel utrke)


Explanation:
Barrel racing
Ovo je prava utrka gdje je važno što brže okružiti tri bačve koje su postavljene . Na službenim takmičenjima radi se o 200 litarskim, metalnim bačvama obojenim u svijetle boje , obavezno moraju bit zatvorene sa obje strane.
Zbog velikih brzina, posebno na zavojima, sigurnost je itekako važna, što je propisano koliko moraju bacve biti međusobno udaljene te njihova udaljenost od zida, zbog samog manvra i nailaska.Od prve do druge bačve mora biti 5,4 m za sigurni nailazak, a od trece bacve do kraja arene 10, 8 m. Start, odnosno cilj moraju biti udaljeni 13,5 m od ruba arene.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2010-01-28 08:18:55 GMT)
--------------------------------------------------

možda je elegantnije reći konji za barrel utrke - koješta:glavno da se beštije istrče (i oni na njima)

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2010-01-28 09:11:58 GMT)
--------------------------------------------------

ma da, pa nije potrebno ono konjičke, jer je već sadržano u "barrel"

Example sentence(s):
  • dajem prijedlog s engleskim izrazom, jer se upravo tako i rabi ; utrke oko bačava mi ne zvuči baš prikladno i može biti sve i svašta

    Reference: http://www.konjicki-centar.hr/western_3.htm
Darko Kolega
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
(konji za) barrel utrke
Notes to answerer
Asker: Hvala... idem s barrel utrke :)))


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Milan Djukić
4 mins
  -> fala lepa Mile

agree  PeregrineFalcon: kolegičin prijedlog mi se više sviđa, ali i kolega je zakon:)
1 hr
  -> reko bi Jura Stublić

agree  ipv: agree
9 hrs

agree  dkalinic: I ovo je jedna od mogućnosti.
13 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search