announce substitution

Croatian translation: najaviti zamjenu

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:announce substitution
Croatian translation:najaviti zamjenu
Entered by: John Farebrother

17:50 Sep 8, 2009
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Sports / Fitness / Recreation / nogomet
English term or phrase: announce substitution
kako se to stručno kaže
John Farebrother
United Kingdom
najaviti zamjenu
Explanation:
...
Selected response from:

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Grading comment
aferim
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7najaviti / tražiti zamjenu
Kristina Kolic
4 +4najaviti zamjenu
Sherefedin MUSTAFA


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
najaviti zamjenu


Explanation:
...

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 23
Grading comment
aferim

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kristina Kolic: dok sam ja tražila primjere, Vi ste već odgovorili :-)
13 mins
  -> Zahvaljujem.

agree  Dubravka Hrastovec
35 mins
  -> Zahvaljujem.,

agree  Veronica Prpic Uhing
11 hrs
  -> Zahvaljujem.

agree  Dinap
15 hrs
  -> Zahvaljujem.

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
najaviti / tražiti zamjenu


Explanation:
Moguća su dva prijevoda, ovisno o kontekstu:

- ako se radi o zamjeni igrača za cijelu utakmicu, to jest kada izbornik prije utakmice objavljuje da određeni igrač neće igrati nego će na njegovo mjesto igrati netko drugi, onda "najaviti zamjenu"

- ako se radi o zamjeni igrača na terenu tijekom utakmice onda "tražiti zamjenu" ili "zatražiti zamjenu"

"Odmah nakon postignutog pogotka, Tomo je zatražio zamjenu, prepustivši mjesto Oliću."
http://www.nogometni-magazin.com/htnet147.shtml

"Šafarić je ubrzo zatražio zamjenu, čini se da mu je "otišlo" koljeno"
http://arhiv.slobodnadalmacija.hr/inc/print.asp?url=/2003042...

"Desnoj - kazuje i pokazuje Modrić. - Osjetio sam bol poslije udarca po golu 10-15 minuta prije odmora. Nisam tražio zamjenu, računajući da nije ništa strašno."
http://www.slobodnadalmacija.hr/Nogomet/tabid/84/articleType...

"'Skočio sam i nezgodno doskočio, pa sam tražio zamjenu. Zglob je u zavojima i nije dobro', rekao je Klasnić, čije su riječi potvrdili reprezentativni liječnici."
http://www.nogometni-magazin.com/htnet141.shtml

Kristina Kolic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sherefedin MUSTAFA
18 mins
  -> Hvala, Sherefedine!

agree  Dubravka Hrastovec
23 mins
  -> Hvala, Dubravka!

agree  Hokaido
25 mins
  -> Hvala, Hokaido!

agree  Zdenka Ivkovcic
1 hr
  -> Hvala, Zdenka!

agree  Veronica Prpic Uhing
11 hrs
  -> Hvala, Veronica!

agree  ipv: agree
11 hrs
  -> Hvala, Shpeezza!

agree  Natasa Djurovic
17 hrs
  -> Hvala, Naf-naf!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search