PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

hinky

Croatian translation: sumnjavor / sakrimačak

23:11 Dec 21, 2009
English to Croatian translations [PRO]
Slang
English term or phrase: hinky
What are we looking for?
Just anything that’s hinky.
Znam što znači hinky, ali imam problem jer iza ovoga slijedi pitanje: Why do you use that word? It’s a made up word.
eleonora_r
Croatian translation:sumnjavor / sakrimačak
Explanation:
- evo i mojih produkata trenutne inspiracije (ako hinky nosi misao o nečem sumnjivom, čudnom, bizarnom)
....čudnjavor
....sumnjikavca
....čudaleščinu
....tražimačak......može se izraziti još upečatljivije nego samo produženim standardnim izrazom

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2009-12-22 12:32:31 GMT)
--------------------------------------------------

krtičina....crvuljka....sumnjikavac......itd

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2009-12-22 12:35:08 GMT)
--------------------------------------------------

sumnjekasto......zakukuljeno....
Selected response from:

Darko Kolega
Croatia
Grading comment
Odlučila sam se za "sumnjikavo". Svi su mi odgovori pomogli, ali ovaj mi je nekako bio najbliži. Hvala svima!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
1sumnjavor / sakrimačak
Darko Kolega
1sumnjičkasto
Sandra Milosavljevic-Rothe
1zamumuljeno
bonafide1313


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
zamumuljeno


Explanation:
.... da se počne od nečega:)) ...

bonafide1313
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

10 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
sumnjičkasto


Explanation:
eto, mislim slaže se po značenju, a opet je izmišljena reč

Sandra Milosavljevic-Rothe
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian

13 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
sumnjavor / sakrimačak


Explanation:
- evo i mojih produkata trenutne inspiracije (ako hinky nosi misao o nečem sumnjivom, čudnom, bizarnom)
....čudnjavor
....sumnjikavca
....čudaleščinu
....tražimačak......može se izraziti još upečatljivije nego samo produženim standardnim izrazom

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2009-12-22 12:32:31 GMT)
--------------------------------------------------

krtičina....crvuljka....sumnjikavac......itd

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2009-12-22 12:35:08 GMT)
--------------------------------------------------

sumnjekasto......zakukuljeno....

Darko Kolega
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Odlučila sam se za "sumnjikavo". Svi su mi odgovori pomogli, ali ovaj mi je nekako bio najbliži. Hvala svima!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search