panel of professionals

Croatian translation: panel stručnjaka

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:panel of professionals
Croatian translation:panel stručnjaka
Entered by: Dinap

12:27 Sep 22, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Marketing - Science (general)
English term or phrase: panel of professionals
Jasno mi je otprilike o čemu se radi ali me zanima ima li možda neki elegantniji naziv za to?Hvala svima unaprijed!
Dinap
Croatia
panel stručnjaka
Explanation:
http://www.croeos.net/Mambo/index.php?option=com_content&tas...
Panel stručnjaka, koji je organizirala američka Nacionalna akademija znanosti želi povratak na politiku otvorenih vrata,

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2008-09-22 20:06:40 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.hcjz.hr/clanak.php?id=12837&
Panel stručnjaka koji je raspravljao o prehrani i prevenciji raka u okviru projekta Nacionalnog instituta za rak u SAD-u, zaključio je da nije mudro preporučiti način i vrstu prehrane koja već nije isprobana u ljudskom društvu. Preporuka je primjerice, jesti 400-800grama odnosno 5ili više porcija(posluženja) dnevno raznovrsnog povrća i voća, tijekom cijele godine. Takva se preporuka uklapa u tradicionalnu mediteransku prehranu.
http://energetika-net.hr/oie/vijesti/2284
Panel stručnjaka - na čelu s inženjerom kemije Jeffersonom TESTEROM, s Masačustetskog tehnološkog instituta (MIT) - kaže da je ta količina tek maleni djelić geotermalnog potencijala Zemlje.
Selected response from:

ihodak4
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6stručna komisija/vijeće stručnjaka
eleonora_r
4 +3panel stručnjaka
ihodak4


Discussion entries: 2





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
stručna komisija/vijeće stručnjaka


Explanation:
Ovisi o kontekstu.

eleonora_r
Native speaker of: Croatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marija Vujosevic Caric: također i stučno povjerenstvo
36 mins
  -> Hvala! Da, može i tako. Kažem, sve ovisi o kontekstu.

agree  Valentina Balšić
59 mins
  -> Hvala!

agree  Ivana Zuppa-Baksa
1 hr
  -> Hvala!

agree  Hokaido
1 hr
  -> Hvala!

agree  Zara5 (X)
4 hrs
  -> Hvala!

agree  sazo
5 hrs
  -> Hvala!

disagree  ihodak4: panel stručnjaka! Panel stručnjaka, koji je organizirala američka Nacionalna akademija znanosti želi povratak na politiku otvorenih vrata,
7 hrs
  -> Definicija riječi 'panel' u hrvatskom jeziku: http://hjp.srce.hr/index.php?show=search_by_id&id=eFZkUBQ=.

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero (X)
2 days 12 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
panel stručnjaka


Explanation:
http://www.croeos.net/Mambo/index.php?option=com_content&tas...
Panel stručnjaka, koji je organizirala američka Nacionalna akademija znanosti želi povratak na politiku otvorenih vrata,

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2008-09-22 20:06:40 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.hcjz.hr/clanak.php?id=12837&
Panel stručnjaka koji je raspravljao o prehrani i prevenciji raka u okviru projekta Nacionalnog instituta za rak u SAD-u, zaključio je da nije mudro preporučiti način i vrstu prehrane koja već nije isprobana u ljudskom društvu. Preporuka je primjerice, jesti 400-800grama odnosno 5ili više porcija(posluženja) dnevno raznovrsnog povrća i voća, tijekom cijele godine. Takva se preporuka uklapa u tradicionalnu mediteransku prehranu.
http://energetika-net.hr/oie/vijesti/2284
Panel stručnjaka - na čelu s inženjerom kemije Jeffersonom TESTEROM, s Masačustetskog tehnološkog instituta (MIT) - kaže da je ta količina tek maleni djelić geotermalnog potencijala Zemlje.

ihodak4
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dubravka Hrastovec
4 mins
  -> Thanks!

neutral  eleonora_r: -> Definicija riječi 'panel' u hrvatskom jeziku: http://hjp.srce.hr/index.php?show=search_by_id&id=eFZkUBQ=..... Vaš mi prijevod baš ne zvuči hrvatski...
55 mins

agree  Kornelija Karalic
19 hrs

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero (X)
2 days 5 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search