Croatian National Authority

Croatian translation: državno tijelo RH

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Croatian National Authority
Croatian translation:državno tijelo RH
Entered by: sazo

14:02 Mar 4, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Other
English term or phrase: Croatian National Authority
.
sazo
Croatia
državno tijelo RH
Explanation:
pogledajte usporedni prijevod na:
www.vlada.hr/hr/content/download/17241/203361/file/232-05.p...
national authority = državno tijelo
i u kombimaciji se koristi kao 'državno tijelo Republike Hrvatske'.. pogledajte na google..
http://www.google.hr/search?hl=hr&q=državno tijelo Republike...
Selected response from:

ihodak4
Grading comment
Hvala, Ivana. Odlučila sam se za ovaj odgovor jer se još ne zna o kojem će tijelu biti riječ
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Hrvatska vlast
glorija
4 +2državno tijelo RH
ihodak4


Discussion entries: 5





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
croatian national authority
Hrvatska vlast


Explanation:
jeli u redu s contextom?

glorija
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 6

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Merri Teklic: a mozda i hrvatska vlada (posto su oni national authority)
4 hrs
  -> hvala ti

agree  Romana
11 hrs
  -> hvala

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero (X)
1 day 4 hrs
  -> hvala

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
croatian national authority
državno tijelo RH


Explanation:
pogledajte usporedni prijevod na:
www.vlada.hr/hr/content/download/17241/203361/file/232-05.p...
national authority = državno tijelo
i u kombimaciji se koristi kao 'državno tijelo Republike Hrvatske'.. pogledajte na google..
http://www.google.hr/search?hl=hr&q=državno tijelo Republike...

ihodak4
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Hvala, Ivana. Odlučila sam se za ovaj odgovor jer se još ne zna o kojem će tijelu biti riječ

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vjekoslav Pavic: pgledajte i www.hidra.hr - terminologija
11 hrs

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero (X)
1 day 2 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search