PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

scalers

Croatian translation: dozimetri (mjerači radijacije)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:scalers
Croatian translation:dozimetri (mjerači radijacije)
Entered by: BUZOV

08:54 Nov 8, 2004
English to Croatian translations [PRO]
Nuclear Eng/Sci / nuclear
English term or phrase: scalers
na njem Skarler - u kontekstu "scalers and electronic integrating metres for the detection of radiation"
marijana1 (X)
dozimetri
Explanation:
= mjerila/mjerači radijacije ...

PRIJEVOZ OPASNIH TVARI U CESTOVNOM PROMETU - PRAVILNIK
... ambalaže dužan izmjeriti dozu zračenja sukladno propisima ADR-a. Za vrijeme prijevoza
radioaktivne tvari vozač i pratitelj moraju imati osobni dozimetar. ...
www.poslovniforum.hr/zakoni/ekop01.asp - 86k - Spremljeno - Slične stranice
-------------------
Cijeli broj
... prijenosni eksplozimetar,. - osobni dozimetar,. - dozimetar za neposredno očitavanje,. -
radiološki detektor,. - kemijski detektor,. - plinodetektor,. ...
www.nn.hr/ CijeliBrojS.asp?god=1994&br=61&mid=1102 - 11k - Spremljeno - Slične stranice
-------------------------------------------
Knjiga sažetaka - Treći znanstveni sastanak
... zračenja i radiobiologiju. Digitalni dozimetar ALARA OD2 - ŤOrtsť, osobni
i dozimetar za nadzor okoliša. Ug. 3.10. Josip Planinić ...
www.hfd.hr/zs01/prijavljeno2.html - 101k - Spremljeno - Slične stranice
----------------------
HEUREKA - znanstveno-obrazovni program HTV-a
... Đepni elektronski digitalni dozimetar pametna je spravica. Razlikuje prirodno od
nekog drugog zračenja, otkriva čak i vrstu zračenja ili izvora. ...
www.hrt.hr/htv/emisije/heureka/32.html - 8k - Spremljeno - Slične stranice
---------------------------

[PDF] Digitalni dozimetar ALARA OD
Format datoteke: PDF/Adobe Acrobat - HTML verzija
... 2 Digitalni dozimetar ALARA OD Ivica Prlic 1 1 Institut za medicinska istraživanja
i medicinu rada, Ksaverska c. 2., HR 10000 Zagreb Sustavna istraživanja ...
macbeth.phy.hr/hfd03/sazeci/sazetak2.pdf - Slične stranice
---------------------------------------------

[PDF] POSLIJEDIPLOMSKI STRU Ć NI STUDIJ IZ NUKLEARNE MEDICINE
Format datoteke: PDF/Adobe Acrobat - HTML verzija
... Granica stabilnosti. Subatomske ć estice i njihova struktura. Detektori zrać enja,
principi rada i njihova svojstva. Ionizacijske komore i dozimetri. ...
www.mef.hr/nastava/postdiplo/pdf/NUKLEARNA_MEDICINA.pdf - Slične stranice
--------------------------

Sveučilište u Rijeci
... ikrovalovi, UTZ i lasersko zračenje. 1. Rtg odjel Sušak. P06. Mjerenje radijacije.
Filmski dozimetri. Termoluminiscentni dozimetri. 1. Rtg odjel Sušak. P07. ...
www.medri.hr/studiji/dodiplomski/ nastavaradio/2/radiobiologija.htm - 92k - Spremljeno - Slične stranice
---------------------------------------

DZNM Normizacija - Rezultati hrvatske normizacije - prijedlozi za ...
... Medicinska električna oprema – Dozimetri s ionizacijskim komorama koji se upotrebljavaju
u radioterapiji (IEC 60731:1997/am1:2002). EN 60976:1999+A1:2000 en. ...
www.dznm.hr/NORMIZACIJA/oglasnik_ za_norm_dok/glasilonpri7-9_4.htm - 101k - Spremljeno - Slične stranice
[ Više rezultata za www.dznm.hr ]
Selected response from:

BUZOV
Croatia
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5djelitelj, uređaj za brojanje
Veronica Prpic Uhing
5brojila
Daniela Miklic Belancic
4dozimetri
BUZOV


  

Answers


45 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
djelitelj, uređaj za brojanje


Explanation:
http://www.math.hr/~igaly/EH43/EH227.htm

Veronica Prpic Uhing
United States
Native speaker of: Croatian

51 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
brojila


Explanation:
http://www.hep.hr/plin/kupci/obracun.html

kao brojilo električne energije



Daniela Miklic Belancic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 12

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dozimetri


Explanation:
= mjerila/mjerači radijacije ...

PRIJEVOZ OPASNIH TVARI U CESTOVNOM PROMETU - PRAVILNIK
... ambalaže dužan izmjeriti dozu zračenja sukladno propisima ADR-a. Za vrijeme prijevoza
radioaktivne tvari vozač i pratitelj moraju imati osobni dozimetar. ...
www.poslovniforum.hr/zakoni/ekop01.asp - 86k - Spremljeno - Slične stranice
-------------------
Cijeli broj
... prijenosni eksplozimetar,. - osobni dozimetar,. - dozimetar za neposredno očitavanje,. -
radiološki detektor,. - kemijski detektor,. - plinodetektor,. ...
www.nn.hr/ CijeliBrojS.asp?god=1994&br=61&mid=1102 - 11k - Spremljeno - Slične stranice
-------------------------------------------
Knjiga sažetaka - Treći znanstveni sastanak
... zračenja i radiobiologiju. Digitalni dozimetar ALARA OD2 - ŤOrtsť, osobni
i dozimetar za nadzor okoliša. Ug. 3.10. Josip Planinić ...
www.hfd.hr/zs01/prijavljeno2.html - 101k - Spremljeno - Slične stranice
----------------------
HEUREKA - znanstveno-obrazovni program HTV-a
... Đepni elektronski digitalni dozimetar pametna je spravica. Razlikuje prirodno od
nekog drugog zračenja, otkriva čak i vrstu zračenja ili izvora. ...
www.hrt.hr/htv/emisije/heureka/32.html - 8k - Spremljeno - Slične stranice
---------------------------

[PDF] Digitalni dozimetar ALARA OD
Format datoteke: PDF/Adobe Acrobat - HTML verzija
... 2 Digitalni dozimetar ALARA OD Ivica Prlic 1 1 Institut za medicinska istraživanja
i medicinu rada, Ksaverska c. 2., HR 10000 Zagreb Sustavna istraživanja ...
macbeth.phy.hr/hfd03/sazeci/sazetak2.pdf - Slične stranice
---------------------------------------------

[PDF] POSLIJEDIPLOMSKI STRU Ć NI STUDIJ IZ NUKLEARNE MEDICINE
Format datoteke: PDF/Adobe Acrobat - HTML verzija
... Granica stabilnosti. Subatomske ć estice i njihova struktura. Detektori zrać enja,
principi rada i njihova svojstva. Ionizacijske komore i dozimetri. ...
www.mef.hr/nastava/postdiplo/pdf/NUKLEARNA_MEDICINA.pdf - Slične stranice
--------------------------

Sveučilište u Rijeci
... ikrovalovi, UTZ i lasersko zračenje. 1. Rtg odjel Sušak. P06. Mjerenje radijacije.
Filmski dozimetri. Termoluminiscentni dozimetri. 1. Rtg odjel Sušak. P07. ...
www.medri.hr/studiji/dodiplomski/ nastavaradio/2/radiobiologija.htm - 92k - Spremljeno - Slične stranice
---------------------------------------

DZNM Normizacija - Rezultati hrvatske normizacije - prijedlozi za ...
... Medicinska električna oprema – Dozimetri s ionizacijskim komorama koji se upotrebljavaju
u radioterapiji (IEC 60731:1997/am1:2002). EN 60976:1999+A1:2000 en. ...
www.dznm.hr/NORMIZACIJA/oglasnik_ za_norm_dok/glasilonpri7-9_4.htm - 101k - Spremljeno - Slične stranice
[ Više rezultata za www.dznm.hr ]


BUZOV
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
hvala




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search