Well logging gauges

Croatian translation: karotažni mjerni uređaj

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Well logging gauges
Croatian translation:karotažni mjerni uređaj
Entered by: ipv

07:19 Apr 5, 2012
English to Croatian translations [PRO]
Science - Nuclear Eng/Sci / radiation
English term or phrase: Well logging gauges
Portable device used in areas where exploration for minerals is occurring, such as coal, oil, natural gas.

Hvala na prijedlozima :)
ipv
karotažni mjerni uređaj
Explanation:
uređaj za karotažu

prema dolje navedenoj referenci
Selected response from:

Darko Pauković
Croatia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1karotažni mjerni uređaj
Darko Pauković
4uređaj za geofizička mjerenja u bušotinama
Svjetlana Nevescanin
3pribor za istraživanje (mjerenja) bušotina
Davor Ivic
Summary of reference entries provided
well logging - karotaža bušotina
Darko Pauković

  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
well logging gauges
pribor za istraživanje (mjerenja) bušotina


Explanation:
Prijedlog

--------------------------------------------------
Note added at 36 min. (2012-04-05 07:55:52 GMT)
--------------------------------------------------

on second thought.. mjerni pribor za ispitivanje bušotina


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Well_logging
Davor Ivic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish

3 days 5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
well logging gauges
uređaj za geofizička mjerenja u bušotinama


Explanation:
Karotaža predstavlja geofizička mjerenja/ispitivanja u bušotinama. Zato sam stavila geofizička mjerenja, zvučalo mi je bolje.

Example sentence(s):
  • well logging – karotaža, karotaža bušotina. (1) Geofi zička mjerenja (ispitivanja) u bušotinama koja se izvode metar po metar od njihova ušća do dna radi utvrđivanja fi zičkih svojstava i stanja probušenih stijena, korelacija geoloških formac

    Reference: http://rgn.hr/~fsuman/nids_fsuman/Predavanja-Karotaza-intern...
Svjetlana Nevescanin
Croatia
Native speaker of: Croatian

5 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
well logging gauges
karotažni mjerni uređaj


Explanation:
uređaj za karotažu

prema dolje navedenoj referenci

Darko Pauković
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mira Stepanovic
7 mins




Reference comments


1 hr peer agreement (net): +3
Reference: well logging - karotaža bušotina

Reference information:
Eng.-hrv. rječnik, M. Perić


    Reference: http://rgn.hr/~bsaft/nids_brunosaftic/gfg_pn4_geoloski_radov...
Darko Pauković
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 4
Note to reference poster
Asker: To! Hvala puno. meni je ovaj gauge zadavao muke - nikako na kraj s njim :) Hvala, Darko i Bona :) sad još samo ponudite odgovor, pa da riješimo i to :)


Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
agree  bonafide1313: uređaji za karotažu, karotažni mjerni uređaj; http://www.nafta.hr/stari brojevi/2007/abstracts4c.html
54 mins
  -> Hvala, sad smo upotpunili :)
agree  Jakov Milicevic
11 hrs
  -> Hvala
agree  Mira Stepanovic: Kolega, molim vas ponudite odgovor, bilo bi dobro da ga imamo u glosaru. :)
1 day 4 hrs
  -> bonafide je zapravo zaslužna za cjeloviti odgovor, ali kad već inzistirate




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search