https://wiki.proz.com/kudoz/english-to-croatian/music/3150040-strum-bar.html

strum bar

Croatian translation: prečka za trzanje

21:04 Mar 19, 2009
English to Croatian translations [PRO]
Music
English term or phrase: strum bar
Dio električne gitare.
Sanja Staklenac
Croatian translation:prečka za trzanje
Explanation:
radi se i dijelu simulatora gitare koji istodobno služi umjesto žica i zvučnice (pick upa). po tome se na neki način trza, kao što bi se trzalo trzalicom ili prstima.
Selected response from:

PeregrineFalcon
Croatia
Grading comment
Hvala lijepa.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3prečka za trzanje
PeregrineFalcon
4strum
marinelaivic
3trzanje "drndanje" zice
Sencho
Summary of reference entries provided
strum
Lingua 5B
strum bar
Kornelija Halkic
prag
Svjetlana Nevescanin
Prevodite li Guitar Hero?
Karen Ordanic

Discussion entries: 8





  

Answers


1 day 3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
prečka za trzanje


Explanation:
radi se i dijelu simulatora gitare koji istodobno služi umjesto žica i zvučnice (pick upa). po tome se na neki način trza, kao što bi se trzalo trzalicom ili prstima.

PeregrineFalcon
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala lijepa.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bonafide1313
1 day 12 hrs
  -> hvala:)

agree  marinelaivic: ovo je dosad najbliži prijevod termina strum bar; bar ukoliko je riječ o guitar hero igri.
1 day 14 hrs
  -> hvala:)

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero (X)
14 days
  -> hvala :)

2 days 12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
strum


Explanation:
izraz koriste gitaristi u tom obliku (bez bar)

--------------------------------------------------
Note added at 2 days18 hrs (2009-03-22 15:21:57 GMT)
--------------------------------------------------

koristi se isključivo na gitarama za igru guitar hero jer nemaju žice, kako bi se "simuliralo" trzanje/prebiranje po žicama.

marinelaivic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

4 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
trzanje "drndanje" zice


Explanation:
Strum bar - taj izraz se koristi kod elektricnih gitara ali ne kod uobicajenih vec elektronickih. one koriste neki prekidac koji umjetno stvara zvuk. da bi se dobio zvuk potrebno je takoreci pritisnuti ili povuci taj prekidac da bi se dobio zvuk kao na principu trzanja na obicnoj gitari.
stoga moglo bi se prevesti kao trzanje ili "drndanje" zice, prekidaca. ovisno o kontekstu..

Sencho
Native speaker of: Native in CroatianCroatian




Reference comments


1 hr
Reference: strum

Reference information:
Naštimajte 5 gitara u shopu u isti štim ,okinite svih 6 žica na svakoj gitari (strum)i stavite uho na sredinu vrata-svaka če davat drugačiji ton-u tom pogledu nema dvije identične gitare na svijetu makar bile rađene od istog drva i istih težina.

http://209.85.229.132/search?q=cache:cXoYpSY47jkJ:www.glazbe...

Lingua 5B
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian

3 hrs
Reference: strum bar

Reference information:
http://www.geimeris.com/?p=525
možda pomogne

Kornelija Halkic
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Croatian, Native in BosnianBosnian

12 hrs
Reference: prag

Reference information:
Ako je riječ o vratu gitare to bi se zvalo pragom, tu se pritisne žica za dobiti određeni ton (akordi, bare hvatovi i sl. Na donjem linku je slika sa dijelovima gitare

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2009-03-20 10:34:48 GMT)
--------------------------------------------------

ispričavam se nije prag, riječ je o dijelu el.gitare i koliko sam uspijela vidjeti ima veze s magnetima, kad više saznam uspijem pitat nekoga javim. Pozdrav


    Reference: http://limp.blog.hr/2006/08/1621429160/dijelovi-gitare.html
Svjetlana Nevescanin
Croatia
Native speaker of: Croatian

Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
neutral  PeregrineFalcon: prag bi bio fret
2 days 22 hrs

3 hrs peer agreement (net): +1
Reference: Prevodite li Guitar Hero?

Reference information:
First and foremost is the strum bar, the two-directional switch in the centre of the guitar. You push or pull this up or down in order to play a note. The note which you play is determined by pressing some combination of the five fret buttons on the guitar's neck. They are coloured for quicker identification. Near the strum bar is a whammy bar, a small stick which you can move in order to modulate the sound produced by an extended note.

--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs (2009-03-20 15:41:37 GMT)
--------------------------------------------------

Nažalost ne znam hrvatski termin.


    Reference: http://www.wikihow.com/Play-Guitar-Hero
Karen Ordanic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
Note to reference poster
Asker: Imate li prijedlog hrvatskog termina?


Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
agree  PeregrineFalcon
1 day 45 mins
  -> Hvala.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also: