mechanical licence

Croatian translation: mehanička prava

20:07 Jan 29, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Music
English term or phrase: mechanical licence
Razumijem sto je to, ali ne znam hrv. izraz.
Mozda netko zna.

Mechanical License
What is a mechanical license? A mechanical license grants permission to individuals who do not hold copyright over original works to make copies of recorded songs.
Laura1
Croatian translation:mehanička prava
Explanation:
HDS ZAMP takva je stručna organizacija koja obavlja djelatnost ostvarivanja i zaštite autorskih glazbenih prava, i to:
- prava snimanja i mehaničke reprodukcije glazbenih djela (tzv. mehanička prava)
Selected response from:

Marija Kostovic
Croatia
Grading comment
Hvala, tako sam proucila stranicu da je Huljic za mene mala beba.

Pozdrav,
Laura
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4mehanička prava
Marija Kostovic
5prava na mehaničku reprodukciju
Slavica Kosca-Vrlazic


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
mehanička prava


Explanation:
HDS ZAMP takva je stručna organizacija koja obavlja djelatnost ostvarivanja i zaštite autorskih glazbenih prava, i to:
- prava snimanja i mehaničke reprodukcije glazbenih djela (tzv. mehanička prava)


    Reference: http://www.culturenet.hr/v1/hrvatski/panorama.asp?id=22
Marija Kostovic
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala, tako sam proucila stranicu da je Huljic za mene mala beba.

Pozdrav,
Laura

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kristina Kolic: upravo tako!
2 hrs
  -> Hvala :)

agree  Dubravka Hrastovec: :-)
15 hrs

agree  ihodak4
1 day 1 hr

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero (X)
2 days 3 hrs

13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
prava na mehaničku reprodukciju


Explanation:
Također razmotrite i:
- odobrenje za mehaničku reprodukciju
- prava mehaničke reprodukcije
- dozvola za mehaničku reprodukciju



    Reference: http://209.85.135.104/search?q=cache:iSOjF0udcdAJ:www.zamp.h...
Slavica Kosca-Vrlazic
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian, Native in CroatianCroatian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search