sterilization reels

Croatian translation: role za sterilizaciju

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sterilization reels
Croatian translation:role za sterilizaciju
Entered by: Dinap

21:40 Jan 24, 2018
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / instruments
English term or phrase: sterilization reels
Iz kataloga medicinske opreme
Dinap
Croatia
role za sterilizaciju
Explanation:
https://www.google.com/search?q=sterilization reels&source=l...

11.7. Role i vrećice za sterilizaciju - Apolonia Webshop - Apolonia.hr
webshop.apolonia.hr/index.php?route=product/category&path...

Naruči. Rukavice lateks zelene s mirisom mente - SUPERMAX... Naruči. Otisne žlice PVC jednokratne 6007 - Medesy ... Naruči. Rukavice lateks bijele s puderom - SUPERMAX... Naruči. Sterilne lateks rukavice - SUPERMAX... Naruči. 11. Dezinfekcija i sterilizacija · 11.7. Role i vrećice za sterilizaciju. 11.7. Role i vrećice za ...

Role za sterilizaciju - 11876 / Dental Medical
https://www.dental-medical.rs/.../sterilizacija/role-za-ster...
Belo plave role za sterilizaciju. Tanak film poliestera i polipropilen sloja prodor mikroba ostavlja nemogućim. Promena boje role predstavlja stepen sterilizacije - 11876.
Selected response from:

Gordana Sujdovic
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3role za sterilizaciju
Gordana Sujdovic
4rukavci za sterilizaciju
drazenborcic


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
role za sterilizaciju


Explanation:
https://www.google.com/search?q=sterilization reels&source=l...

11.7. Role i vrećice za sterilizaciju - Apolonia Webshop - Apolonia.hr
webshop.apolonia.hr/index.php?route=product/category&path...

Naruči. Rukavice lateks zelene s mirisom mente - SUPERMAX... Naruči. Otisne žlice PVC jednokratne 6007 - Medesy ... Naruči. Rukavice lateks bijele s puderom - SUPERMAX... Naruči. Sterilne lateks rukavice - SUPERMAX... Naruči. 11. Dezinfekcija i sterilizacija · 11.7. Role i vrećice za sterilizaciju. 11.7. Role i vrećice za ...

Role za sterilizaciju - 11876 / Dental Medical
https://www.dental-medical.rs/.../sterilizacija/role-za-ster...
Belo plave role za sterilizaciju. Tanak film poliestera i polipropilen sloja prodor mikroba ostavlja nemogućim. Promena boje role predstavlja stepen sterilizacije - 11876.


Gordana Sujdovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  drazenborcic: Slažem se, samo predlažem alternativni prijevod.
8 mins
  -> Hvala

agree  Sasa Kalcik
9 hrs
  -> Hvala

agree  Mihaela Spajic
5 days
  -> Hvala

24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rukavci za sterilizaciju


Explanation:
Radi se o kontinuiranim rukavcima, obično na rolama 25-50 m, sastavljenim od višeslojne (papir/tyvek, polietilen) folije s jedne i jednoslojne ili višeslojne prozirne folije s druge strane. U njih se pakiraju kirurški instrumenti i razni pribor prije toplinske sterilizacije ili plazma-sterilizacije. U katalozima, nabavi i laboratorijskoj rutini, razlikuju se od unaprijed na mjeru izrezanih "džepova" ili "vrećica".

Example sentence(s):
  • Primjeri oblikovanja mikrobne barijere: Višekratni spremnici ( kontejneri ) Papir, transparentne vrećice i rukavci (role). To su samo sastavni dijelovi mikrobne barijere prije nego što se ispune i konačno zatvore ili zavare

    https://wfhss.com/wp-content/uploads/wfhss-training-1-08_hr.pdf
drazenborcic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 64




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search