plasma treatment

Croatian translation: tretman plazmom

12:01 Feb 3, 2015
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / H.E.L.P. apheresis machine
English term or phrase: plasma treatment
Instructions for use of the unit: Plasma treatment - Preparation etc.
Ne znam da li se prevodi kao terapija, pročišćvanje ili odvajanje;
Radi se o uputama za uporabu jedinicu za aferezu;
Plasma treatment je naslov poglavlja
Nera Miskovic
Croatian translation:tretman plazmom
Explanation:
Platelet - Rich Plasma je tretman plazmom bogatom trombocitima - krvna plazma sa koncentrovanim trombocitima i drugim faktorima rasta koja se izdvaja iz krvi pacijenta

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2015-02-03 12:20:58 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.navidiku.rs/firme/fizikalna-terapija-beograd/plaz...

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2015-02-03 12:24:27 GMT)
--------------------------------------------------

ne bih koristila izraz "terapija", jer je to onda "plasma therapy"

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2015-02-03 12:30:38 GMT)
--------------------------------------------------

http://en.wikipedia.org/wiki/Apheresis
Afareza je medicinski postupak/tehnologija



--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2015-02-03 12:42:49 GMT)
--------------------------------------------------

Naišla sam još na ova dva linka:
http://www.bbraun.com/cps/rde/xchg/bbraun-com/hs.xsl/apheres...
u ovom prvom se "treatment" koristi i za tretman plazmom, ali i za samu pripremu plazme
http://www.nbti.org.rs/cms/view.php?id=122

Dakle, na osnovu teksta koji imate pred sobom, odlučite da li se radi o "tretmanu plazmom" ili o "postupku izdvajanja plazme"
Selected response from:

sofijana
Serbia
Grading comment
Puno hvala na pomoći. Odlučila sam se za liječenje plazmom uz prethodnu konzultaciju kolegice koja je liječnik.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1tretman plazmom
sofijana
4obrada plazmom
Davor Ivic
3terapija plazmom
Dinap


Discussion entries: 5





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
obrada plazmom


Explanation:
Prijedlog


    https://www.google.hr/?gws_rd=ssl#q=obrada+plazmom
Davor Ivic
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 98

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  sofijana: Obrada plazmom? Link ukazuje da se obrada koristi u nekim drugim oblastima ne u medicini: http://violeta68.pbworks.com/w/page/51645055/Savremene tehno...
16 mins
  -> Da, obrada plazmom, kako i vaš link navodi

24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
terapija plazmom


Explanation:
mislim da je to to...

Dinap
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 533

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  sofijana: ne bih koristila izraz "terapija", jer je to onda "plasma therapy"
1 min

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
tretman plazmom


Explanation:
Platelet - Rich Plasma je tretman plazmom bogatom trombocitima - krvna plazma sa koncentrovanim trombocitima i drugim faktorima rasta koja se izdvaja iz krvi pacijenta

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2015-02-03 12:20:58 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.navidiku.rs/firme/fizikalna-terapija-beograd/plaz...

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2015-02-03 12:24:27 GMT)
--------------------------------------------------

ne bih koristila izraz "terapija", jer je to onda "plasma therapy"

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2015-02-03 12:30:38 GMT)
--------------------------------------------------

http://en.wikipedia.org/wiki/Apheresis
Afareza je medicinski postupak/tehnologija



--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2015-02-03 12:42:49 GMT)
--------------------------------------------------

Naišla sam još na ova dva linka:
http://www.bbraun.com/cps/rde/xchg/bbraun-com/hs.xsl/apheres...
u ovom prvom se "treatment" koristi i za tretman plazmom, ali i za samu pripremu plazme
http://www.nbti.org.rs/cms/view.php?id=122

Dakle, na osnovu teksta koji imate pred sobom, odlučite da li se radi o "tretmanu plazmom" ili o "postupku izdvajanja plazme"

sofijana
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Puno hvala na pomoći. Odlučila sam se za liječenje plazmom uz prethodnu konzultaciju kolegice koja je liječnik.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dinap: kolegice pojam tretman u humanoj medicine uvelike se izbjegava osim u kirurgiji (tretiranje ili obrada rane i sl...), u hematologiji i drugim granama interne medicine koristimo pojam liječenje ili terapija, u veterinarsoj medicini je drugačije
21 hrs
  -> Hvala! Imaću to u vidu pošto u medicinskim tekstovima koje sam našla vlada prilično šarenilo.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search