energy saver

Croatian translation: štedljivo trošilo

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:energy saver
Croatian translation:štedljivo trošilo
Entered by: Zeljko Susljic

08:11 Feb 12, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
English term or phrase: energy saver
ovo je dio slogana: pored slike uredjaja pise: ukljucujuci stednu zarulju, a s druge strane energy saver. Klijent ne zeli rjesenja kao "stedi energiju", nego imenicu.
Zeljko Susljic
Belgium
štediša energije
Explanation:
pokusajte onda s ovim, jer sam za taj izraz nasla samo jednu referencu koja je jako kolokvijalna. Sretno!
Selected response from:

arsenates
Grading comment
Hvala najljepse na svim odgovorima i pomoci
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ustedivac energije
robilly13
4štedilo energije/struje
Larisa Djuvelek-Ruggiero (X)
1 +3štediša energije
arsenates
3čuvar energije
Laura1


Discussion entries: 1





  

Answers


52 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +3
štediša energije


Explanation:
pokusajte onda s ovim, jer sam za taj izraz nasla samo jednu referencu koja je jako kolokvijalna. Sretno!


    Reference: http://www.vjesnik.hr/pdf/2001%5C10%5C14%5C23A23.PDF
arsenates
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 7
Grading comment
Hvala najljepse na svim odgovorima i pomoci

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nedzad Selmanovic: mozda i stedljiv potrosac
1 hr
  -> hvala, i Vas je prijedlog zanimljiv.

neutral  Ivana Kahle: Ako se radi o žarulji - onda štedljivo trošilo. U svakom slučaju potrošač je osoba, a trošilo "stvar" u širem smislu riječi.
13 hrs
  -> veli da se slogan nalazi pored uređaja, tako da ne znamo je li zarujla ili mozda sto drugo

agree  Natasa Djurovic
22 hrs
  -> hvala

agree  Dinap
1 day 1 hr
  -> hvala

1 day 9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
štedilo energije/struje


Explanation:
štedilo energije/struje

Larisa Djuvelek-Ruggiero (X)
United States
Works in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 3

3 days 12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
čuvar energije


Explanation:
... ili nešto slično, možda da se odmaknete malo od štednje, uštede, štediše ...

Na http://www.eudict.com/?lang=engcro&word=saver

imate prijedlog štediša za saver (ako se za to odlučite).



Laura1
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

8 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ustedivac energije


Explanation:
ja bih rekla ustedivac energije/struje.... ako je misljen prevod za neki prekidac koji se da upaliti/ugasiti zavisno od toga da li je zeljena usteda...

robilly13
Austria
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in GermanGerman, Native in BosnianBosnian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search