Coronavirus Aid, Relief, and Economic Security (CARES) Act

Croatian translation: Zakon o pomoći, olakšicama i ekonomskoj sigurnosti uslijed epidemije koronavirusa

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Coronavirus Aid, Relief, and Economic Security (CARES) Act
Croatian translation:Zakon o pomoći, olakšicama i ekonomskoj sigurnosti uslijed epidemije koronavirusa
Entered by: V&E-Team

16:14 Apr 22, 2020
English to Croatian translations [PRO]
COVID-19 - Law/Patents - Law: Taxation & Customs / Federal pandemic unemployment compensation (FPUC)
English term or phrase: Coronavirus Aid, Relief, and Economic Security (CARES) Act
Pandemic Unemployment Assistance (PUA) is a program under the Coronavirus Aid, Relief, and Economic Security (CARES) Act of 2020  that provides temporary income to eligible individuals who became unemployed as a result of the novel COVID-19 pandemic and are either self-employed, do not have sufficient work history to be eligible for a claim, or have exhausted other forms of unemployment insurance benefits.
V&E-Team
Croatia
Zakon o pomoći, olakšicama i ekonomskoj sigurnosti uslijed epidemije koronavirusa
Explanation:
I jedna i druga kolegica su djelomično u pravu, ali bilo bi dobro da izmijenite rješenje, stoga stavljam kako bi zaista trebalo biti - rješenje spojeno iz Vaših rješenja.

Eur-lex više preferira termin "ekonomska sigurnost", ali "gospodarska sigurnost" nije pogrešan termin.

U posljednjih mjeseci se u RH ustalila fraza "uslijed epidemije koronavirusa" kod svih donesenih mjera i to je službeni naziv koji koristi Vlada RH stoga bi se trebali prilagoditi njihovim odlukama dok iste ne promijene.

Poveznica je sa službene stranice hrvatske Vlade.
Selected response from:

Davor Sišul
Croatia
Grading comment
puno hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Zakon o pomoći, olakšicama i ekonomskoj sigurnosti uslijed epidemije koronavirusa
Davor Sišul
3Paket mjera za pomoć gospodarstvu uslijed epidemije koronavirusa
Kate Perak
2Zakon o pomoći, olakšicama i sigurnosti gospodarstva u doba koronavirusa
ipv


Discussion entries: 3





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
coronavirus aid, relief, and economic security (cares) act
Paket mjera za pomoć gospodarstvu uslijed epidemije koronavirusa


Explanation:
It is a law meant to address the economic fallout of the 2020 coronavirus pandemic in the United States, but something similar can be found in Croatia too.


--------------------------------------------------
Note added at 20 sati (2020-04-23 13:07:49 GMT)
--------------------------------------------------

U pravu ste. Možda je dobro rješenje koje je ponudio ipv, uz malu preinaku: Zakon o pomoći, olakšicama i gospodarskoj sigurnosti uslijed epidemije koronavirusa. A vidim da se koristi i samo engleski akronim: CARES.

Example sentence(s):
  • Vlada je na sjednici u četvrtak prihvatila travanjski paket mjera pomoći gospodarstvu, a ministar financija Zdravko Marić je pritom poručio kako one pokazuju povjerenje prema poduzetnicima te se očekuje da i oni odgovore na isti način.

    Reference: http://https://vlada.gov.hr/vijesti/vlada-na-sjednici-donije...
Kate Perak
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
Notes to answerer
Asker: radi se o zakonu - Act


18 days   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
coronavirus aid, relief, and economic security (cares) act
Zakon o pomoći, olakšicama i sigurnosti gospodarstva u doba koronavirusa


Explanation:
Ili:
Zakon o pomoći, olakšicama i ekonomskoj sigurnosti u doba virusa korona
Za početak :-) Mijenjat ćemo kad/ako dobijemo službeni prijevod :-)

https://www.hzjz.hr/priopcenja-mediji/koronavirus-najnoviji-...
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&sxsrf=ALeKk...

ipv
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in BosnianBosnian

28 days   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
coronavirus aid, relief, and economic security (cares) act
Zakon o pomoći, olakšicama i ekonomskoj sigurnosti uslijed epidemije koronavirusa


Explanation:
I jedna i druga kolegica su djelomično u pravu, ali bilo bi dobro da izmijenite rješenje, stoga stavljam kako bi zaista trebalo biti - rješenje spojeno iz Vaših rješenja.

Eur-lex više preferira termin "ekonomska sigurnost", ali "gospodarska sigurnost" nije pogrešan termin.

U posljednjih mjeseci se u RH ustalila fraza "uslijed epidemije koronavirusa" kod svih donesenih mjera i to je službeni naziv koji koristi Vlada RH stoga bi se trebali prilagoditi njihovim odlukama dok iste ne promijene.

Poveznica je sa službene stranice hrvatske Vlade.


    https://www.koronavirus.hr/mjere-za-pomoc-gospodarstvu-uslijed-epidemije-koronavirusa/321
Davor Sišul
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8
Grading comment
puno hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kate Perak
8 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search