tax preparer

Croatian translation: porezni agent/priprematelj porezne prijave

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tax preparer
Croatian translation:porezni agent/priprematelj porezne prijave
Entered by: Karen Ordanic

14:35 Jan 30, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Taxation & Customs
English term or phrase: tax preparer
.
Karen Ordanic
porezni agent/priprematelj porezne prijave
Explanation:
ovaj 'priprematelj porezne prijave' zvuči 'čudno' ali to bi bio taj prema značenju (inače bi trebalo opisno npr. 'pravni subjekt/računovodstvni ili porezni servis koji priprema poreznu prijavu)
http://www.irs.gov/individuals/article/0,,id=133088,00.html
If you pay someone to prepare your tax return, choose that preparer wisely. Taxpayers are legally responsible for what’s on their own tax returns even if prepared by someone else. So, it is important to choose carefully when hiring an individual or firm to prepare personal returns. Most return preparers are rofessional, honest and provide excellent service to their clients. Here are a few points to keep in mind when someone else prepares your return: ...
a evo jedan primjer za 'poreznog agenta':
Korištenje registriranog poreznog agenta Možete koristiti usluge registriranog poreznog agenta da pripremi i preda vašu poreznu prijavu uz naplatu koja se odbija od poreza. Da biste provjerili da li je porezni agent registriran, pogledajte internet stranicu Tax Agents’ Board (Odbora registriranih poreznih agenata) na
www.tabd.gov.au ili nazovite 1300 362 829.
Ne zaboravite da čak i ako koristite poreznog agenta i on vam pripremi i preda poreznu prijavu, još uvijek ćete vi biti odgovorni za informacije koje date u poreznoj prijavi i morate biti u stanju dokazati odbitke koje potražujete...
izvor: www.ato.gov.au/content/downloads/Croatian_it's_tax_time!.pdf
Selected response from:

ihodak4
Grading comment
Puno hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5porezni agent/priprematelj porezne prijave
ihodak4
4osoba koja sastavlja poreznu prijavu
Dubravka Hrastovec


Discussion entries: 2





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
porezni agent/priprematelj porezne prijave


Explanation:
ovaj 'priprematelj porezne prijave' zvuči 'čudno' ali to bi bio taj prema značenju (inače bi trebalo opisno npr. 'pravni subjekt/računovodstvni ili porezni servis koji priprema poreznu prijavu)
http://www.irs.gov/individuals/article/0,,id=133088,00.html
If you pay someone to prepare your tax return, choose that preparer wisely. Taxpayers are legally responsible for what’s on their own tax returns even if prepared by someone else. So, it is important to choose carefully when hiring an individual or firm to prepare personal returns. Most return preparers are rofessional, honest and provide excellent service to their clients. Here are a few points to keep in mind when someone else prepares your return: ...
a evo jedan primjer za 'poreznog agenta':
Korištenje registriranog poreznog agenta Možete koristiti usluge registriranog poreznog agenta da pripremi i preda vašu poreznu prijavu uz naplatu koja se odbija od poreza. Da biste provjerili da li je porezni agent registriran, pogledajte internet stranicu Tax Agents’ Board (Odbora registriranih poreznih agenata) na
www.tabd.gov.au ili nazovite 1300 362 829.
Ne zaboravite da čak i ako koristite poreznog agenta i on vam pripremi i preda poreznu prijavu, još uvijek ćete vi biti odgovorni za informacije koje date u poreznoj prijavi i morate biti u stanju dokazati odbitke koje potražujete...
izvor: www.ato.gov.au/content/downloads/Croatian_it's_tax_time!.pdf

ihodak4
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Puno hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  eleonora_r: Slažem se za porezni agent, priprematelj mi doista malo neobično zvuči
37 mins
  -> Suglasna, hvala!

agree  John Farebrother: I na engleskom to zvuci cudno ('tax preparer', umjesto npr. 'accountant' ili 'tax advisor'), tako da moze i taj primatelj
44 mins
  -> Hvala!

agree  Natasa Djurovic
7 hrs
  -> Thanks!

agree  Marija Kostovic
15 hrs

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero (X)
1 day 9 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
osoba koja sastavlja poreznu prijavu


Explanation:
Koliko znam, u hrvatskom jeziku, a i prema hrvatskim propisima, porezna prijava se SASTAVLJA.
Google daje poprilično linkova:
http://www.google.hr/search?hl=hr&q=sastavljanje porezne pri...
S obzirom da porezni propisi ne koriste riječ 'sastavljač', smatram je neprimjerenim koristiti u ovom kontekstu i ostajem kod rješenja 'osoba koja sastavlja poreznu prijavu'.

Dubravka Hrastovec
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search