has shown a power of attorney

Croatian translation: mandat / ovlastenje (by the Board of Directors) i punomoc' (by the Notary public)

17:32 Aug 2, 2003
English to Croatian translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: has shown a power of attorney
His has shown a power of attorney granted by virtue of a resolution of the Board of Directors and formalized before the Notary Public xy
Gordana Podvezanec
Croatia
Croatian translation:mandat / ovlastenje (by the Board of Directors) i punomoc' (by the Notary public)
Explanation:
...dva razlicita pojma na hrv.


Puno uspjeha,

Davorka
Selected response from:

Davorka Grgic
Grading comment
hvala
raspitala sam se kod javnog biljeznika i odvjetnika
vas je odgovor tocan!

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2mandat / ovlastenje (by the Board of Directors) i punomoc' (by the Notary public)
Davorka Grgic
2 +2punomoc
Laura1
5 -2pravna moc
Nermina (X)


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
punomoc


Explanation:

Ako pricate talijanski odaberite opciju search glossaries, vidjet cete da to prevode sa delega, sto bi bila punomoc.
Takoder imate i drugi termin koji ste trazili.


--------------------------------------------------
Note added at 2003-08-03 09:15:55 (GMT)
--------------------------------------------------

U hrv - engl Poslovno - upravnom rjecniku, autora V. Ivira, navodi se:

punomoc -
1. za djelovanje - power of attorney, letter of attorney, warrant of attorney, mandate
2. za glasovanje - proxy
3. ovlast - authority, authorization

Mozda ce Vam ovo biti od pomoci.

U Zanichelli Economics and Business rjecniku pod proxy - delega navode: l\'autorizzazione scritta con la quale un azionista designa un\'altra persona a votare in suo nome e per conto suo ad un\'assemblea degli azionisti. Vi sono due tipi di delega, quella speciale e quella generale. La prima autorizza il delegato a votare ad un\' assemblea particolare; la seconda lo autorizza a votare in una qualsiasi assemblea.

Isti rjecnik daje objasnjenje za power of attorney - procura, atto di procura- negozio giuridico unilaterale mediante il quale una persona autorizza un\'altra persona, detta procuratore, a rappresentarla o ad agire in sua vece. Una procura pou essere generale o speciale....

Talijansko - hrvatski poslovni rjecnik daje prijevod za procura - punomoc, prokura.

Pisite nam sto ste odlucili i zasto kako bi nam olaksali svima buduci rad.

Pozdrav,

Laura

Laura1
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 1

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dkalinic
1 hr

agree  bergazy: http://www.hidra.hr/eurovoc/zuti/LTH005205.HTM
2 hrs

22 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
mandat / ovlastenje (by the Board of Directors) i punomoc' (by the Notary public)


Explanation:
...dva razlicita pojma na hrv.


Puno uspjeha,

Davorka

Davorka Grgic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SpanishSpanish
PRO pts in pair: 402
Grading comment
hvala
raspitala sam se kod javnog biljeznika i odvjetnika
vas je odgovor tocan!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nenija Hasanic: ovlascenje
46 mins
  -> Tocno. Hvala Nenija.

agree  dkalinic: ovlaštenje (ovlašćenje je srpski)
1 hr

neutral  bergazy: Laura1 je ranije tocno odogovorila. A Nermini nudim na uvid def.pojma proxy:A power of attorney document given by shareholders of a corporation authorizing a specific vote on their behalf at a corporate meeting.Čovjek uči dok je živ.
5 hrs

46 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -2
pravna moc


Explanation:
punomoc je proxy i nije isto sto i pravna moc. pravna moc zahtijeva veci autoritet odobrenja od punomoci.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-08-02 20:18:55 (GMT)
--------------------------------------------------

Ja bih gospodinu Marku Kovacicu preporucila da ponudi argument kada porice tacnost necije tvrdnje. Kao sto sam dolje navela: dvije definicije stoje u ballentine\'s law dictionary: proxy - an authorization, usually in writing, under which one person acts for another; power of attorney - a written instrument appointing another as one\'s agent or \"attorney in fact.\"

--------------------------------------------------
Note added at 2003-08-03 16:29:17 (GMT)
--------------------------------------------------

Rijec proxy je zvanicno koristen pojam u programu privatizacije u BiH za svrhe prevoda rijeci punomoc kod reprezentacije gradjana koji nisu bili u mogucnosti da dodju u Sarajevo i druge gradove i podignu svoje certifikate. Rijec proxy nisam ja odabrala vec americki predstavnici s kojim sam radila na datom programu. Kovacicevo objasnjenje ovog termina je samo jedan od mogucnosti.

Nermina (X)
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in pair: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Davorka Grgic: Jeste li sigurni pravnu moc sluzbeno potvrdjuje javni biljeznik?
18 mins
  -> javni biljeznik sluzi samo da posvjedoci i ratificira dokument, a ne da dadne pravnu moc. u ovom slucaju board of directors su dali iskaz o pravnoj moci a notar je tu izjavu potvrdio.

disagree  dkalinic: Nermina, u hrvatskome se "power of attorney" obično prevodi kao "punomoć", a ne kao "pravna moć".
1 hr
  -> punomoc je proxy

disagree  bergazy: Nažalost,netočno.Ne razumijete pojam proxy:A power of attorney document given by shareholders of a corporation authorizing a specific vote on their behalf at a corporate meeting
1 hr
  -> radi poredjenja dat cu vam dvije definicije iz ballentine's law dictionary: proxy - an authorization, usually in writing, under which one person acts for another; power of attorney - a written instrument appointing another as one's attorney in fact




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search