OCG

Croatian translation: organizirana kriminalna skupina

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:OCG
Croatian translation:organizirana kriminalna skupina
Entered by: John Farebrother

18:59 May 26, 2020
English to Croatian translations [PRO]
Law (general) / criminal law
English term or phrase: OCG
Mafia-Structured Organised Crime Groups (OCG)
John Farebrother
United Kingdom
organizirana kriminalna skupina
Explanation:
Koristi se i akronim OCG.
Selected response from:

Kate Perak
Croatia
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1organizirana kriminalna skupina
Kate Perak
4Skupine organiziranog kriminaliteta koje je stvorila mafija
Darko Bartula
3Skupina organiziranog kriminala
milena beba


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ocg
organizirana kriminalna skupina


Explanation:
Koristi se i akronim OCG.

Example sentence(s):
  • Identificirana je dobro organizirana kriminalna skupina (OCG), dio takozvanog Balkanskog kartela, s pripadnicima u mnogim zemljama Europske unije i svijeta.

    Reference: http://https://mup.gov.hr/vijesti-8/video-predstavljeni-rezu...
Kate Perak
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Daryo
15 hrs

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Mafia-Structured Organised Crime Groups (OCG)
Skupine organiziranog kriminaliteta koje je stvorila mafija


Explanation:
Kroz svoje radno iskustvo sretao sam sam se ovom frazom Skupina organiziranog kriminaliteta.

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2020-05-26 19:22:10 GMT)
--------------------------------------------------

Example sentence:

Međunarodno prihvaćene definicije organiziranog kriminaliteta još uvijek nemamo, što je razlog i posljedica brzog mijenjanja oblika i aktivnosti kriminalnih skupina organiziranog kriminaliteta.


    https://hrcak.srce.hr/file/231455
Darko Bartula
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in CroatianCroatian

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ocg
Skupina organiziranog kriminala


Explanation:
OCG - Skupina organiziranog kriminala
http://www.eurojust.europa.eu/doclibrary/corporate/eurojust ... (str. 5)



milena beba
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 28




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search