Administrative Court Proceedings Act

Croatian translation: Zakon o upravnosudskom postupcima

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Administrative Court Proceedings Act
Croatian translation:Zakon o upravnosudskom postupcima
Entered by: LogosART

11:20 Jun 18, 2014
English to Croatian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Asylum proceedings decisions
English term or phrase: Administrative Court Proceedings Act
The suspensory effect of any appeal against this decision is excluded pursuant to § 13 section 2 of the Administrative Court Proceedings Act, Federal Law Gazette I No. 33/2013 as amended.

Čini mi se da je Zakon o općem upravnom postupku. Ali buni me nedostatak izraza ˝General˝ i izraz ˝Court˝. Pa će mi dobro doći vaše mišljenje. Hvala unaprijed.
Ratko Rebic
Croatia
Zakon o upravnosudskom postupcima
Explanation:
Zakon o upravnosudskom postupcima

Dokument iz kojeg je vidljivo da je skupina ozbiljno shvatila potrebu ubrzavanja postupaka, da je pristupila kvalitetnoj analizi tada postojećeg stanja i budućih potreba i da je u potpunosti shvatila znaËenje i opseg reforma u prvom je redu Izvješće o učinku i primjeni novog Zakona o upravnosudskom postupku (Impact assestment of the draft for a new Law on Administrative Court Procedure and recommendations for its implementation).


--------------------------------------------------
Note added at 19 min (2014-06-18 11:39:48 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.pravst.hr/dokumenti/zbornik/201095/zb201001.pdf


--------------------------------------------------
Note added at 21 min (2014-06-18 11:41:45 GMT)
--------------------------------------------------

DRUGI IZVOR:
DJELOTVORNA PRAVNA ZA©TITA
U PRAVIČNOM POSTUPKU
IZAZOVI PRAVOSUDNIH TRANSFORMACIJA
NA JUGU EUROPE
LIBER AMICORUM
MIHAJLO DIKA
Zbornik radova u Čast 70. rođendana
prof. dr. sc. Mihajla Dike
Uredili:
Alan Useless
Jasnica GaraπiÊ
Aleksandra MaganiÊ

--------------------------------------------------
Note added at 26 min (2014-06-18 11:47:03 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.upravnisudrh.hr/frames.php?right=CARDS2004.html
Selected response from:

LogosART
Croatia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5zakon o upravnim sporovima
John Farebrother
4Zakon o upravnosudskom postupcima
LogosART
4Zakon o postupku pred upravnim sudovima
Daryo
3 -1Zakon o upravnom postupku
Maja Čaprić


Discussion entries: 1





  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
administrative court proceedings act
Zakon o upravnosudskom postupcima


Explanation:
Zakon o upravnosudskom postupcima

Dokument iz kojeg je vidljivo da je skupina ozbiljno shvatila potrebu ubrzavanja postupaka, da je pristupila kvalitetnoj analizi tada postojećeg stanja i budućih potreba i da je u potpunosti shvatila znaËenje i opseg reforma u prvom je redu Izvješće o učinku i primjeni novog Zakona o upravnosudskom postupku (Impact assestment of the draft for a new Law on Administrative Court Procedure and recommendations for its implementation).


--------------------------------------------------
Note added at 19 min (2014-06-18 11:39:48 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.pravst.hr/dokumenti/zbornik/201095/zb201001.pdf


--------------------------------------------------
Note added at 21 min (2014-06-18 11:41:45 GMT)
--------------------------------------------------

DRUGI IZVOR:
DJELOTVORNA PRAVNA ZA©TITA
U PRAVIČNOM POSTUPKU
IZAZOVI PRAVOSUDNIH TRANSFORMACIJA
NA JUGU EUROPE
LIBER AMICORUM
MIHAJLO DIKA
Zbornik radova u Čast 70. rođendana
prof. dr. sc. Mihajla Dike
Uredili:
Alan Useless
Jasnica GaraπiÊ
Aleksandra MaganiÊ

--------------------------------------------------
Note added at 26 min (2014-06-18 11:47:03 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.upravnisudrh.hr/frames.php?right=CARDS2004.html

LogosART
Croatia
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 116
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Daryo: Zakon o upravnosudskom postupku // slaganje roda, broja i padeža prideva i imenice
1 hr
  -> OK! Agree! Greetings!

49 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
administrative court proceedings act
Zakon o upravnom postupku


Explanation:
ako se možda radi o BiH, čini se da je na snazi (ili je bio) zakon koji se tako zove

Maja Čaprić
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Daryo: 'fraid not; "upravni postupak" is the procedure / ways of operating of the state administration in general - this Act is only about how an Administrative Court operates - it's like "parnični postupak", only when suing the State, not individuals
1 hr

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
administrative court proceedings act
zakon o upravnim sporovima


Explanation:
Moglo bi se reći da fali taj 'postupak', no sam zakon u uvodnoj odredbi glasi:
'Ovim se Zakonom uređuju nadležnost, sastav suda i pravila postupka na temelju kojih upravni sudovi odlučuju o zakonitosti odluka javnopravnih tijela o pravima, obvezama i pravnim interesima fizičkih i pravnih osoba i drugih stranaka...'


    Reference: http://www.zakon.hr/z/101/Zakon-o-upravnim-sporovima
John Farebrother
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: English
PRO pts in category: 42
Notes to answerer
Asker: Hvala na prijedlogu. Ali zar nije zakon o upravnim sporovima Administrative Disputes Act? https://www.google.com/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=zakon+o+upravnim+sporovima+administrative+disputes+act&safe=active


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Daryo: there is a question of principle here - it's not a Croatian law so I think it's better to stick as close as possible to the original, and not to look for "equivalents" in the target language
7 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Zakon o postupku pred upravnim sudovima


Explanation:
Administrative Court Proceedings Act
=
Act [concerning the] Proceedings [conducted in an] Administrative Court

this Act/piece of legislation is not about the administrative procedure in general (upravni postupak) but only about the Proceedings (postupak) conducted in an Administrative Court (pred upravnim sudom / u upravnom sudovima)

Comparable / related to:

"Zakon o upravnim sporovima
pročišćeni tekst zakona
...
Predmet Zakona
Članak 1.
Ovim se Zakonom uređuju nadležnost, sastav suda i pravila postupka na temelju kojih upravni sudovi odlučuju o zakonitosti odluka javnopravnih tijela o pravima, obvezama i pravnim interesima fizičkih i pravnih osoba i drugih stranaka te o zakonitosti postupanja javnopravnih tijela iz područja upravnog prava (u daljnjem tekstu: upravni spor).
Cilj Zakona
Članak 2.
(1) Cilj je ovoga Zakona osigurati sudsku zaštitu prava i pravnih interesa fizičkih i pravnih osoba i drugih stranaka povrijeđenih pojedinačnim odlukama ili postupanjem javnopravnih tijela.
(2) Javnopravnim tijelom u smislu ovoga Zakona smatra se tijelo državne uprave i drugo državno tijelo, tijelo jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, pravna osoba koja ima javnu ovlast i pravna osoba koja obavlja javnu službu (pružatelj javnih usluga).
..."
[http://www.zakon.hr/z/101/Zakon-o-upravnim-sporovima]


--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2014-06-18 23:09:35 GMT)
--------------------------------------------------

sorry: ... u upravnim sudovima)

Daryo
United Kingdom
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 52




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search