under embargo

Croatian translation: zabrana pristupa cjelovitom tekstu na određeno razdoblje

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:under embargo
Croatian translation:zabrana pristupa cjelovitom tekstu na određeno razdoblje
Entered by: V&E-Team

16:09 Oct 1, 2017
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Law: Contract(s) / Izjava naručitelja kliničkog ispitivanja
English term or phrase: under embargo
Document no. xxy DRAFT / UNDER EMBARGO

Je li u ovom pravnom kontekstu prihvatljiv doslovan prijevod (pod embargom) ili ima neki drugi pravni termin?
Hvala!
V&E-Team
Croatia
zabrana pristupa cjelovitom tekstu na određeno razdoblje
Explanation:
pojedini radovi mogu imati zabranu pristupa cjelovitom tekstu na određeno razdoblje (‘embargo’)
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&c...

Također postoji i mogućnost stavljanja privremene zabrane pristupa pohranjenom cjelovitom tekstu (tzv. embargo), što znači da cjeloviti tekst rada postaje vidljiv/dostupan korisnicima nakon isteka tog definiranog razdoblja
zabrane.
https://pierre.fkit.hr/hdki/kui/vol63/broj7-8/269.pdf

Selected response from:

ipv
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4embargo
Tihana Tumpa
3zabrana pristupa cjelovitom tekstu na određeno razdoblje
ipv
3zabranjeno objavljivanje
milena beba


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
embargo


Explanation:
rječnik prava Gačić navodi:
embargo, zabrana
embargo on information, place an zabraniti davanje
informacija, staviti embargo na davanje informacija
embargo, be under biti pod embargom
embargo, lay staviti embargo
embargo, lift skinuti embargo

Tihana Tumpa
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zabranjeno objavljivanje


Explanation:
zabranjeno objavljivanje dokumenta do određenog datuma

forbidden publication of document until a specified date (common with scientific research findings)



milena beba
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 20

15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zabrana pristupa cjelovitom tekstu na određeno razdoblje


Explanation:
pojedini radovi mogu imati zabranu pristupa cjelovitom tekstu na određeno razdoblje (‘embargo’)
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&c...

Također postoji i mogućnost stavljanja privremene zabrane pristupa pohranjenom cjelovitom tekstu (tzv. embargo), što znači da cjeloviti tekst rada postaje vidljiv/dostupan korisnicima nakon isteka tog definiranog razdoblja
zabrane.
https://pierre.fkit.hr/hdki/kui/vol63/broj7-8/269.pdf



ipv
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 22
Grading comment
hvala




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search