import files

Croatian translation: uvoz datoteka

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:import files
Croatian translation:uvoz datoteka
Entered by: sazo

18:34 Feb 24, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Science - IT (Information Technology)
English term or phrase: import files
There were some errors while importing the file.
sazo
Croatia
uvoz datoteka
Explanation:
Ako je pri uvozu datoteke došlo do grešaka ili nedostajućih podataka na bazi…
http://help.datalab.hr/p50/005326.html

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2008-02-24 18:42:32 GMT)
--------------------------------------------------

Uvoz datoteka - podrazumijeva da aplikacija može otvoriti datoteku, ali je do njene obrade potrebno proći nekakvu konverziju…
http://www.bug.hr/webshop/pdf/19/Office.pdf

Jedna od glavnih novina je tješnja "suradnja" programa u paketu pa tako, primjerice, sad imaju, osim ujednačenog korisničkog sučelja, zajednički rječnik za provjeru pravopisa i pojednostavljuju uvoz datoteka iz jednog programa u drugi.
http://www.superknjizara.hr/index.php?content=&page=knjiga&i...

Također, PLASTICUT nema problema ni pri uvozu datoteka iz CAD programa.
http://www.caddprint.hr/content/view/27/35/

Dokumentacija objašnjava skupinu obrada export-import; pripremu podataka, izvoz i uvoz datoteka, pripremu podataka za fiskalni printer.
http://www.n-lab.hr/hr/UBS21/downloads/

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2008-02-24 18:50:04 GMT)
--------------------------------------------------

Uvoz datoteke Encapsulated Postscript (EPS)
Uvoz datoteke Graphics Interchange Format (GIF)
Uvoz datoteke Joint Photographic Experts Group (JPEG)
Uvoz datoteke Macintosh Graphics (PICT)
Grafički pretvornik za uvoz datoteke Portable Network Graphics (PNG)
http://www.ic.ims.hr/office/excel2003/excel1.html

Nakon što je uvoz datoteke završen program će vas obavijestiti ako je došlo do grešaka tijekom uvoza.
http://www.fesb.hr/~sikora/simulacije/Prirucnik.pdf

Ova funkcija omogućava uvoz datoteke s prometima (promjenama) na transakcijskom računu pojedinog dana, koju preuzmemo (dobijemo) od naše poslovne banke ili poslovnice FINA-e u obliku tekstualne datoteke.
http://help.datalab.hr/p50/004703.html

--------------------------------------------------
Note added at 43 mins (2008-02-24 19:17:58 GMT)
--------------------------------------------------

Za one koji nude druga rješenja, samo jedno pitanje: kako biste preveli „export“? Iznos? Iščitavanje?

Inače, evo i citata sa Microsoftove stranice:

Uvoz datoteke ili mape korištenjem čarobnjaka za uvoz i izvoz poslovnih podataka
Pritisnite Uvoz datoteke i zatim pritisnite Dalje.
Odaberite vrstu datoteke koju želite uvesti i zatim pritisnite Dalje.
http://office.microsoft.com/hr-hr/outlook/HP011134891050.asp...

Uvoz ili izvoz tekstualnih datoteka
Podatke iz tekstualne datoteke možete uvesti kao vanjski raspon podataka.
http://office.microsoft.com/hr-hr/excel/HP100997251050.aspx

Uvoz datoteke iz drugog programa ili datoteke
Uvoz vCard datoteke u Kontakte
http://office.microsoft.com/hr-hr/outlook/HP030737381050.asp...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-02-24 20:37:17 GMT)
--------------------------------------------------

Nadalje, omogućen je uvoz (import) i izvoz (export)
objekata [scena] stvorenih programski u OSG aplikacijama.
http://www.fer.hr/_download/repository/OVO-V6-upute.pdf

Također postoje mogućnosti za uvoz i izvoz datoteka u standardnom formatu.
http://www.fer.hr/_download/repository/Huskic_Brkic_Kozic_Ne...
Selected response from:

Aleksandar Medić
Grading comment
Hvala Vam.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +8uvoz datoteka
Aleksandar Medić
5 +3unos datoteka
ihodak4
5 +2učitavanje datoteka
Ivana Karanikic (X)


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
učitavanje datoteka


Explanation:
Unos datoteka u određeni program naziva se učitavanje.


    Reference: http://www.google.hr/search?hl=hr&q=u%C4%8Ditavanje+datoteka...
Ivana Karanikic (X)
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivana Zuppa-Baksa
1 min

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero (X)
1 day 17 hrs

4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +8
uvoz datoteka


Explanation:
Ako je pri uvozu datoteke došlo do grešaka ili nedostajućih podataka na bazi…
http://help.datalab.hr/p50/005326.html

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2008-02-24 18:42:32 GMT)
--------------------------------------------------

Uvoz datoteka - podrazumijeva da aplikacija može otvoriti datoteku, ali je do njene obrade potrebno proći nekakvu konverziju…
http://www.bug.hr/webshop/pdf/19/Office.pdf

Jedna od glavnih novina je tješnja "suradnja" programa u paketu pa tako, primjerice, sad imaju, osim ujednačenog korisničkog sučelja, zajednički rječnik za provjeru pravopisa i pojednostavljuju uvoz datoteka iz jednog programa u drugi.
http://www.superknjizara.hr/index.php?content=&page=knjiga&i...

Također, PLASTICUT nema problema ni pri uvozu datoteka iz CAD programa.
http://www.caddprint.hr/content/view/27/35/

Dokumentacija objašnjava skupinu obrada export-import; pripremu podataka, izvoz i uvoz datoteka, pripremu podataka za fiskalni printer.
http://www.n-lab.hr/hr/UBS21/downloads/

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2008-02-24 18:50:04 GMT)
--------------------------------------------------

Uvoz datoteke Encapsulated Postscript (EPS)
Uvoz datoteke Graphics Interchange Format (GIF)
Uvoz datoteke Joint Photographic Experts Group (JPEG)
Uvoz datoteke Macintosh Graphics (PICT)
Grafički pretvornik za uvoz datoteke Portable Network Graphics (PNG)
http://www.ic.ims.hr/office/excel2003/excel1.html

Nakon što je uvoz datoteke završen program će vas obavijestiti ako je došlo do grešaka tijekom uvoza.
http://www.fesb.hr/~sikora/simulacije/Prirucnik.pdf

Ova funkcija omogućava uvoz datoteke s prometima (promjenama) na transakcijskom računu pojedinog dana, koju preuzmemo (dobijemo) od naše poslovne banke ili poslovnice FINA-e u obliku tekstualne datoteke.
http://help.datalab.hr/p50/004703.html

--------------------------------------------------
Note added at 43 mins (2008-02-24 19:17:58 GMT)
--------------------------------------------------

Za one koji nude druga rješenja, samo jedno pitanje: kako biste preveli „export“? Iznos? Iščitavanje?

Inače, evo i citata sa Microsoftove stranice:

Uvoz datoteke ili mape korištenjem čarobnjaka za uvoz i izvoz poslovnih podataka
Pritisnite Uvoz datoteke i zatim pritisnite Dalje.
Odaberite vrstu datoteke koju želite uvesti i zatim pritisnite Dalje.
http://office.microsoft.com/hr-hr/outlook/HP011134891050.asp...

Uvoz ili izvoz tekstualnih datoteka
Podatke iz tekstualne datoteke možete uvesti kao vanjski raspon podataka.
http://office.microsoft.com/hr-hr/excel/HP100997251050.aspx

Uvoz datoteke iz drugog programa ili datoteke
Uvoz vCard datoteke u Kontakte
http://office.microsoft.com/hr-hr/outlook/HP030737381050.asp...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-02-24 20:37:17 GMT)
--------------------------------------------------

Nadalje, omogućen je uvoz (import) i izvoz (export)
objekata [scena] stvorenih programski u OSG aplikacijama.
http://www.fer.hr/_download/repository/OVO-V6-upute.pdf

Također postoje mogućnosti za uvoz i izvoz datoteka u standardnom formatu.
http://www.fer.hr/_download/repository/Huskic_Brkic_Kozic_Ne...

Aleksandar Medić
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Hvala Vam.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natasa Grubor
6 mins
  -> Hvala.

agree  Sladjana
9 mins
  -> Hvala.

agree  Marija Petrovic (X)
1 hr
  -> Hvala.

disagree  ihodak4: www.riteh.hr/zav_katd_sluz/zaer/nastava/as/download/Alarmni%20sustavi%2008&09.pdf izvoz (eksportiranje) podataka - podaci spremljeni u
1 hr
  -> Hvala na mišljenju. Onako kako ja shvaćam stvari, podaci se unose tipkovnicom, a uvoze iz datoteka. (unos podataka = data entering; uvoz podataka = data importing)

agree  Mirela Skarica
2 hrs
  -> Hvala.

agree  Kale75 (X)
12 hrs
  -> Hvala.

agree  Dinap
14 hrs
  -> Hvala.

agree  Dubravka Hrastovec
15 hrs
  -> Hvala.

agree  Ivan Nekic: uz odgovor ihodak4-u: osim tipkovnicom, unos podataka može se vršiti i: mikrofonom, kamerom, mišem... bilo kojom "ulaznom jedinicom" ;)
17 hrs
  -> Hvala.

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero (X)
1 day 18 hrs
  -> Hvala.

5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
unos datoteka


Explanation:
unos /importiranje datoteka
http://www.digitalmedia.hr/archline_vodic.html
Potražite projekt
Označite opciju Preview, izaberite ASC datoteku koja sadrži tlocrtni plan, tada izaberite opcije Import file (Importiranje datoteke i Merge to current drawing plan (Sjedini s aktualnim planom crteža). Protisnite tipku Open (Otvori).


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-02-24 20:45:38 GMT)
--------------------------------------------------

evo ima i Microsoft 'unos podataka/datotetka' za import:
http://office.microsoft.com/hr-hr/outlook/HP011135291050.asp...

ihodak4
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sladjana
8 mins
  -> Hvala!

agree  Ana Kardum: Mislim da je ovo najbolje.
1 hr
  -> Hvala!

disagree  Aleksandar Medić: Hvala na mišljenju o mom rješenju. Ipak mislim da su Microsoftove, Bugove, FER-ove i FESB-ove stranice relevantnije od ove koju ste vi ponudili. Što se tiče ručnog unosa podatka, original je „manual data entry“, pogledajte ovdje: http://tinyurl.com/26nhym
1 hr
  -> Hvala na vašem mišljenju; jesu relevantnije, ali je meni prijevod 'unos' bolji od 'uvoz'; dodala sam i primjer s Microsofta; moguće da koriste oba pojma

agree  Romana
8 hrs

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero (X)
1 day 18 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search