recommender engine

Croatian translation: personalizirana tražilica/pretraga

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:recommender engine
Croatian translation:personalizirana tražilica/pretraga
Entered by: Andreja Ciković

20:09 Jan 14, 2011
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Internet, e-Commerce / Search engines and internet
English term or phrase: recommender engine
http://en.wikipedia.org/wiki/Recommender_system

Rečenica: "This service is powered by our new local recommendation engine."

Nisam sigurna postoji li tražilica za preporuke?
Andreja Ciković
Croatia
personalizirana tražilica/pretraga
Explanation:

nije to tražilica za preporuke, već je automat/softver koji vama nešto preporučuje na osnovu snimljenih tagova iz vašeg sustava.
Selected response from:

Lingua 5B
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
Nakon objašnjenja klijenta, ipak je ovo točno rješenje.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Sustav (program) za generiranje preporuka
Nikola Bubić
3personalizirana tražilica/pretraga
Lingua 5B


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
personalizirana tražilica/pretraga


Explanation:

nije to tražilica za preporuke, već je automat/softver koji vama nešto preporučuje na osnovu snimljenih tagova iz vašeg sustava.

Lingua 5B
Bosnia and Herzegovina
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Nakon objašnjenja klijenta, ipak je ovo točno rješenje.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Sustav (program) za generiranje preporuka


Explanation:
Prijedlog, ima osnove.

http://www.fer.hr/_download/repository/Holenko_Dlab_kvalifik...

Example sentence(s):
  • Iako slični prilagodljivim hipermedijskim aplikacijama kod kojih se prilikom prilagođavanja hiperveza u obzir uzimaju različiti aspekti korisnika (npr. predznanje, interesi, ciljevi i sl.), sustavi za generiranje preporuka se često ograničavaju na je

    Reference: http://dizajn.hr/#90-dizajn-interakcija
Nikola Bubić
Native speaker of: Croatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bonafide1313: mislim da ima osnove za ovo rješnje, sama primam s nekih net stranica za prodaju knjiga preporuke sadržaja, odnosno konkretnih knjiga na temelju dosadašnjih narudžbi ili pretraživanja, vjerujem da je to to
1 day 21 hrs
  -> Hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search