cardmembers

Croatian translation: korisnici kreditnih kartica

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cardmembers
Croatian translation:korisnici kreditnih kartica
Entered by: Aleksandar Skobic

11:24 Feb 27, 2010
English to Croatian translations [PRO]
Marketing - Internet, e-Commerce
English term or phrase: cardmembers
This company provides cardmembers access to more than 200.000 ATMs and cash access locations...
Aleksandar Skobic
Bosnia and Herzegovina
korisnici kreditnih kartica
Explanation:
http://www.t-com.hr/privatni/internet/hotspot/kkorisnici.asp
http://www.kbz.hr/g_kartica.html
http://www.slatinska-banka.hr/doc/Zahtjev_za_izdavanje_Maste...
http://www.uniqa.ba/uniqa_ba/cms/local/private/bank_assuranc...
http://www2.americanexpress.hr/Personal/pdf//pbz_card_pristu...

--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs (2010-02-28 10:46:00 GMT)
--------------------------------------------------

Ispravak netočnog navoda:
KORISNICI KARTICA (bez kreditnih)

--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs (2010-02-28 10:50:04 GMT)
--------------------------------------------------

Evo jednog primjera za korisnika (bankomatske) kartice:
Korisnik Maestro kartice identificira se na prodajnom mjestu svojim PIN-om (tajnim identifikacijskim brojem) ili potpisom, a na bankomatima samo PIN-om.
http://www.hypo-alpe-adria.hr/bank/prikaz.asp?txt_id=2017

Stvar je u tome da vlasnik kartice (u ovom slučaju banka) može korisniku ustegnuti pravo korištenja kartice (bankomatske ili kreditne).
Selected response from:

Ivana Kahle
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5vlasnici kartice
eleonora_r
4 +1korisnici kreditnih kartica
Ivana Kahle


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
vlasnici kartice


Explanation:
a person authorized to use a particular credit card.


    Reference: http://dictionary.reference.com/browse/cardmember
eleonora_r
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Milan Djukić
5 mins
  -> Hvala!

agree  bonafide1313
5 mins
  -> Hvala!

agree  PeregrineFalcon
46 mins
  -> Hvala!

agree  Mirjana Vlatkovic
1 hr
  -> Hvala!

agree  dkalinic
5 hrs

neutral  Ivana Kahle: Mislim da je tehnički gledano vlasnik kreditne kartice ustanova (npr. banka) koja je izdala kreditnu karticu, a osoba koja se njome služi je korisnik kreditne kartice.
23 hrs

23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
korisnici kreditnih kartica


Explanation:
http://www.t-com.hr/privatni/internet/hotspot/kkorisnici.asp
http://www.kbz.hr/g_kartica.html
http://www.slatinska-banka.hr/doc/Zahtjev_za_izdavanje_Maste...
http://www.uniqa.ba/uniqa_ba/cms/local/private/bank_assuranc...
http://www2.americanexpress.hr/Personal/pdf//pbz_card_pristu...

--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs (2010-02-28 10:46:00 GMT)
--------------------------------------------------

Ispravak netočnog navoda:
KORISNICI KARTICA (bez kreditnih)

--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs (2010-02-28 10:50:04 GMT)
--------------------------------------------------

Evo jednog primjera za korisnika (bankomatske) kartice:
Korisnik Maestro kartice identificira se na prodajnom mjestu svojim PIN-om (tajnim identifikacijskim brojem) ili potpisom, a na bankomatima samo PIN-om.
http://www.hypo-alpe-adria.hr/bank/prikaz.asp?txt_id=2017

Stvar je u tome da vlasnik kartice (u ovom slučaju banka) može korisniku ustegnuti pravo korištenja kartice (bankomatske ili kreditne).

Ivana Kahle
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: U principu, oba prevoda su moguća u zavisnosti od konteksta, ali ovaj vaš se više uklapa u moj tekst. Hvala!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bonafide1313: IMO i ovo je rješenje u principu ok, iako "vlasništvo" nije tako jednostavno; banka je vlasnik "plastike" kao nekog propertyja, a korisnik kartice nije uvijek i njen "vlasnik" (samo vlasnik plaća račun:)... zavisi imo što kontekst želi naglasiti
11 hrs
  -> Korisnik koji ne plaća račune je dodatni korisnik. Dakle, imamo korisnika i (eventualno) dodatnog korisnika - v. link AmEx-a.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search