northern summer

Croatian translation: ljetno računanje vremena na sjevernoj hemisferi

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:northern summer
Croatian translation:ljetno računanje vremena na sjevernoj hemisferi
Entered by: Dubravka Hrastovec

11:26 Mar 26, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Science - Geography
English term or phrase: northern summer
Kontekst:

Northern Summer to commence on the date of
DST introduction in EU countries; Northern Winter to commence on the last Sunday in October.
MAJA17
ljetno računanje vremena na sjevernoj hemisferi
Explanation:
Ovdje se radi o računanju vremena, a ne o astronomskim godišnjim dobima, što je vidljivo i iz same Vaše rečenice.

http://en.wikipedia.org/wiki/Daylight_saving_time

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2008-03-26 11:37:10 GMT)
--------------------------------------------------

A može i 'ljetno vrijeme na sjevernoj hemisferi':
"U sjevernoj hemisferi ljetno vrijeme obično započinje zadnje nedjelje u ožujku ili prve nedjelje u travnju, a završava zadnje nedjelje u listopadu."
http://hr.wikipedia.org/wiki/Ljetno_računanje_vremena
To mi se čini još bolje.
Selected response from:

Dubravka Hrastovec
Croatia
Grading comment
THANKS
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +9ljetno računanje vremena na sjevernoj hemisferi
Dubravka Hrastovec
4sjeverno ljeto
ihodak4


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +9
ljetno računanje vremena na sjevernoj hemisferi


Explanation:
Ovdje se radi o računanju vremena, a ne o astronomskim godišnjim dobima, što je vidljivo i iz same Vaše rečenice.

http://en.wikipedia.org/wiki/Daylight_saving_time

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2008-03-26 11:37:10 GMT)
--------------------------------------------------

A može i 'ljetno vrijeme na sjevernoj hemisferi':
"U sjevernoj hemisferi ljetno vrijeme obično započinje zadnje nedjelje u ožujku ili prve nedjelje u travnju, a završava zadnje nedjelje u listopadu."
http://hr.wikipedia.org/wiki/Ljetno_računanje_vremena
To mi se čini još bolje.

Dubravka Hrastovec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
THANKS

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  sazo
4 mins
  -> Hvala!

agree  ihodak4
6 mins
  -> Hvala! :-)

agree  eleonora_r: U pravu ste, očigledno nisam dobro pročitala pitanje. Promaklo mi je ono "last Sunday in october"
7 mins
  -> :-) Meni je DST bilo 'okidač'. Hvala!

agree  Ana Kardum
33 mins
  -> Hvala!

agree  Kristina Kolic
38 mins
  -> Hvala!

agree  Aleksandar Medić
3 hrs
  -> Hvala!

agree  Kale75 (X)
5 hrs
  -> Hvala!

agree  Ivana Zuppa-Baksa
1 day 9 hrs
  -> Hvala!

agree  tg57
1 day 20 hrs
  -> Hvala!

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sjeverno ljeto


Explanation:
http://en.wikipedia.org/wiki/Solstice
evo za objašnjenje

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2008-03-26 11:33:35 GMT)
--------------------------------------------------

evo jedini primjer koji sam našla na hrvatskom: mislim, i prema linku na engl. da je stručni termin: sjeverno ljeto
Sreća iliti Ljeto je najtoplije od sva tri godišnja doba na području mojih osjećaja i zakona. Zavisno o kojem je dijelu zemaljske kugle riječ meteorolozi razlikuju sjeverno i južno ljeto. Tzv. sjeverno ljeto na sjevernoj polutki poklapa se s dolaskom tzv. južne zime na južnoj polutki.


--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2008-03-26 11:34:19 GMT)
--------------------------------------------------

evo ovog gore nije baš neki stručni link, ali to je to:
http://diplomiranakucanica.blog.hr/2006/09/index.2.html

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2008-03-26 11:35:46 GMT)
--------------------------------------------------

iako sad vidim da se koristi i 'ljeto na sjevernoj hemisferi' - neka se oglase i ostali, ali mislim da je i jedno i drugo ok!

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2008-03-26 11:43:14 GMT)
--------------------------------------------------

Well, kako sam navela, slažem se s Dubravkom; nisam pročitala primjer, nego samo stavila prijedlog. Odgovor ostavljam radi korisnog engl. linka za temu. Pozdrav!

ihodak4
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Dubravka Hrastovec: Riječ o računanju vremena, a ne o klimatološkim uvjetima astronomskog godišnjeg doba...
7 mins
  -> Hvala na odgovoru; slažem se s tobom, ali neću sakriti svoj odgovor, zbog mislim korisnog linka na engl. uz navedenu temu! Pozdrav, Ivana




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search