canopy

Croatian translation: kućište/poklopac

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:canopy
Croatian translation:kućište/poklopac
Entered by: Darko Kolega

06:18 Apr 3, 2014
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / motori
English term or phrase: canopy
Place the downrod assembly into canopy. Feed motor wires through the downrod assembly

hvala i kod ovog
Darko Kolega
Croatia
omotač/kućište/obloga
Explanation:
Sudeći prema slikama ovdje se radi o dijelu kućišta/omotaču u koji ulazi navedeni sklop.

Ovisno o kontekstu... možda čak i "poklopac"...?

http://www.star-prop.com/page.php?id=7

http://www.ceilingfan.org/how-to-install-a-ceiling-fan/

http://www.casablancafanrepair.com/HTMLFiles/instructionmanu...
Selected response from:

Sasa Kalcik
Croatia
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4sklop
LogosART
3stropni zaštitni poklopac / zaštitni pokrov
marijantechie
3omotač/kućište/obloga
Sasa Kalcik


Discussion entries: 1





  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
omotač/kućište/obloga


Explanation:
Sudeći prema slikama ovdje se radi o dijelu kućišta/omotaču u koji ulazi navedeni sklop.

Ovisno o kontekstu... možda čak i "poklopac"...?

http://www.star-prop.com/page.php?id=7

http://www.ceilingfan.org/how-to-install-a-ceiling-fan/

http://www.casablancafanrepair.com/HTMLFiles/instructionmanu...

Sasa Kalcik
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 8
Grading comment
hvala

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sklop


Explanation:
• Otkvačite panel od sklopa nape tako da klizne zasebna poluga klina za pričvršučivanje.
• Disconnect the panel from the hood canopy by sliding the fixing pin lever. http://www.franke.com/content/kitchensystems/pl/pl/home/serv...


LogosART
Croatia
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 52

21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
stropni zaštitni poklopac / zaštitni pokrov


Explanation:
Evo još jedna slika na kojoj se jasno vidi o čemu se radi.
Najbolji termin je stvar ukusa. Ne pada mi napamet niti jedna riječ u hrv. koja bi dobro opisala taj poklopac koji se naknadno učvrsti preko stropnog nosača kako bi ga sakrio od pogleda.


    Reference: http://www.amazon.com/gp/feature.html?ie=UTF8&docId=24105240...
marijantechie
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search