ECM credit

Croatian translation: ECM kredit

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ECM credit
Croatian translation:ECM kredit
Entered by: Darko Kolega

08:41 Sep 28, 2017
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / medicinski tečajevi
English term or phrase: ECM credit
Courses in presence that don’t
give ECM credits


jesu li to nekakvi certifikati, bodovi u okviru stručnog usavršavanja...

hvala na prijedlogu
Darko Kolega
Croatia
ECM kredit
Explanation:
ECM kredit

ECM krediti su bodovi koji se prikupljaju kroz edukaciju. Postoji određen broj bodova koji npr. liječnici, moraju prikupiti na godišnjem nivou.

Kursevi u vašem tekstu ih ne dodjeljuju

https://www.uptodate.com/home/cmececpd-accreditations


Selected response from:

milena beba
United Kingdom
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ECM krediti ili bodovi u trajnoj medicinskoj izobrazbi
dranko
3ECM kredit
milena beba


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ecm credit
ECM kredit


Explanation:
ECM kredit

ECM krediti su bodovi koji se prikupljaju kroz edukaciju. Postoji određen broj bodova koji npr. liječnici, moraju prikupiti na godišnjem nivou.

Kursevi u vašem tekstu ih ne dodjeljuju

https://www.uptodate.com/home/cmececpd-accreditations




milena beba
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 8
Grading comment
hvala

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ecm credit
ECM krediti ili bodovi u trajnoj medicinskoj izobrazbi


Explanation:
ECM usp. sustav kategorizacije i bodovanja stručnih skupova u trajnoj medicinskoj izobrazbi
(ECM = it. Educatione Continua in Medicina; CME = en. Continuing Medical Education)



    https://www.hlk.hr/EasyEdit/UserFiles/pravilnik-o-trajnoj-medicinskoj-izobrazbi-14112014.pdf
    https://www.hlk.hr/kontinuirani-skupovi.aspx
dranko
Germany
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in CroatianCroatian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search