boom microphone

Croatian translation: podesivi mikrofon na držaču (za kacigu)

17:50 Aug 29, 2016
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / vatrogasna oprema
English term or phrase: boom microphone
When the lighting module and boom microphone are both installed inside the helmet, always disassemble the lightning module first, then the boom microphone.

zakretni??? mikrofon

boom mikrofon??

ima li koji normalan hrv. izraz
Darko Kolega
Croatia
Croatian translation:podesivi mikrofon na držaču (za kacigu)
Explanation:
prijedlog
Selected response from:

Lingua 5B
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Mikrofon na (pokretnom) stalku
Davor Ivic
4(tonska) pecaljka
LogosART
3podesivi mikrofon na držaču (za kacigu)
Lingua 5B


Discussion entries: 4





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Mikrofon na (pokretnom) stalku


Explanation:
https://www.google.hr/search?q=boom microphone&biw=1242&bih=...

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2016-08-29 18:14:14 GMT)
--------------------------------------------------

Iku ba podesivom držaču

Davor Ivic
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 13

52 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
podesivi mikrofon na držaču (za kacigu)


Explanation:
prijedlog

Lingua 5B
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(tonska) pecaljka


Explanation:

pecaljka
(žarg.), dug stalak na kojem tonski snimatelj drži mikrofon izvan kadra.
http://obljetnica.hrt.hr/leksikon/p/

Snimatelj tona, mješač tona i tehničar za zvučne efekte dobro se razumiju u aparate kojima rade. To su mikrofoni, tonska pecaljka, tonski kabeli, tonsko miješalo, slušalice, magnetoskop.
http://mrav.ffzg.hr/zanimanja/book/part2/node1703.htm

Slika 99 Mikrofon na mikrofonskom stalku tipa pecaljka.
https://issuu.com/telecentar/docs/zvuk1/61


--------------------------------------------------
Note added at 55 min (2016-08-29 18:45:31 GMT)
--------------------------------------------------

MISLIM DA JE OVO:
mikrofon postavljen na pridržnom kraku slušalice

Vidi:
http://multimedia.3m.com/mws/media/940059O/fp3671-ws-litecom...

LogosART
Croatia
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Davor Ivic: To je samo jedba vesta vooma, ima ih puno
9 mins
  -> OK! Greetings!

agree  Tomislav Patarčić: meni rekoše sad s TV-a da je to to
18 mins
  -> Hvala velika, no čini mi se da je u ovom kontekstu "mikrofon postavljen na pridržnom kraku slušalice"




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search