PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

imagineer

Croatian translation: inženjer mašte, Disney inovator

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:imagineer
Croatian translation:inženjer mašte, Disney inovator

01:48 Jul 10, 2012
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2012-07-13 12:54:07 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Croatian translations [PRO]
Art/Literary - Cinema, Film, TV, Drama
English term or phrase: imagineer
TONY BAXTER
IMAGINEER

U Disneylandu npr.
Nikola Bubić
inženjer mašte, Disney inovator
Explanation:
Ovisi koliko je ozbiljan tekst koji prevodite. Imagineer je zadužen za raznovrsne inovacije u svijetu Walta Disneya. Kad bi Tony Baxter imao ured u Hrvatskoj, pretpostavljam da bi na vratima pisalo:
Tony Baxter
Inženjer mašte

Ali ako se radi o nekom službenom tekstu, možda je bolje prevesti kao inovator i eventualno u zagradi staviti opasku o izvornoj engleskoj riječi.
Selected response from:

Nikola Bijelić, MD, PhD
Croatia
Grading comment
Hvala, inženjer mašte.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4maštograditelj, inženjer senzacija, inovator senzacija,
V&E-Team
3inženjer mašte, Disney inovator
Nikola Bijelić, MD, PhD
Summary of reference entries provided
da pitam najprije
V&E-Team

  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
inženjer mašte, Disney inovator


Explanation:
Ovisi koliko je ozbiljan tekst koji prevodite. Imagineer je zadužen za raznovrsne inovacije u svijetu Walta Disneya. Kad bi Tony Baxter imao ured u Hrvatskoj, pretpostavljam da bi na vratima pisalo:
Tony Baxter
Inženjer mašte

Ali ako se radi o nekom službenom tekstu, možda je bolje prevesti kao inovator i eventualno u zagradi staviti opasku o izvornoj engleskoj riječi.



    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Disney_Imagineer
Nikola Bijelić, MD, PhD
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala, inženjer mašte.

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
maštograditelj, inženjer senzacija, inovator senzacija,


Explanation:
Termin je izveden iz riječi imagine ( zamisliti) i egeneering ( inženjerstvo) kako bi objasnio složenost zadatka.
Zanimanje uključuje široki spektar vještina i talenata. Tako se preko 140 različitih zanimanja bavi u imageeneringom, uključujući ilistratore, arhitekte, grafičke dizajnere, svjetlosne dizajnere, scenariste, i mnoge druge.
Smisao je dobro izrazio NikName - inovator , s tim da bih mogli dodati "inovator senzacija" malo peciznije.
sve ovisi kakav tekst se prevodi? Predlažem :
inženjerstvo senzacija, inženjer senzacija, (jer engl riječ imagine se prevodi i kao senzacija)
Ako želimo hrvatsku riječ ( bez anglizma/amerikanizma) koja najbolje opisuje pojam onda: maštogradnja, maštograditelj. Koliko je to prikladno za korištenje, prepustimo javnosti.
odjel za inženjerstvo senzacija, odjel maštogradnje


V&E-Team
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in BosnianBosnian




Reference comments


41 mins
Reference: da pitam najprije

Reference information:
niko! je li neznaš značenje imenice imagineer ili znaš smisao riječi, ali samo pitaš kako bi to na hrv rekli?

V&E-Team
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in BosnianBosnian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search