two bob hero

Croatian translation: ne budite smiješni / ne zafrkavajte(igrajte) se sa životom

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:two bob hero
Croatian translation:ne budite smiješni / ne zafrkavajte(igrajte) se sa životom
Entered by: Darko Kolega

14:22 Dec 14, 2009
English to Croatian translations [PRO]
Art/Literary - Cinema, Film, TV, Drama
English term or phrase: two bob hero
Radi se o sceni u kojoj razbojnici pljačkaju bračni par, a kada se ovi počinju braniti, razbojnik mu dobaci "Don't try to be a two bob hero".
Andreja Ciković
Croatia
ne budite smiješni / ne zafrkavajte(igrajte) se sa životom
Explanation:
naravno da postoji x varijacija - ovise o vrsti filma i kontekstu;

Selected response from:

Darko Kolega
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1ne budite smiješni / ne zafrkavajte(igrajte) se sa životom
Darko Kolega
3(Hoćete) ginuti za male pare
M. Vučković
3što se foliraš
John Farebrother


Discussion entries: 16





  

Answers


17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
što se foliraš


Explanation:
nešto u tom smislu

John Farebrother
United Kingdom
Native speaker of: English

21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
ne budite smiješni / ne zafrkavajte(igrajte) se sa životom


Explanation:
naravno da postoji x varijacija - ovise o vrsti filma i kontekstu;



Darko Kolega
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bonafide1313: e, isto dobro:))
1 hr
  -> hvala sto ste me uzeli u obzir! sve se vraća, sve se plaća

30 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(Hoćete) ginuti za male pare


Explanation:
mislim da je bolje opisno nego bukvalno

M. Vučković
Serbia
Works in field
Native speaker of: Serbian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search