PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

Trimming press

Croatian translation: preša za obrezivanje

13:36 Mar 23, 2016
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automation & Robotics / Trimming press
English term or phrase: Trimming press
Poštovani kolege,
molim vas za pomoć za prijevod Trimming press / talijanski pressa di tranciatura koja se koristi u ljevaonicama.
Puno vam hvala
Nera Miskovic
Croatian translation:preša za obrezivanje
Explanation:
Objašnjenje pojmova „srh“ i „preša za obrezivanje
Odljevci se proizvode od metala, koji se u tekućem stanju lijevaju u kalup i vade nakon hlađenja. Na alatu za lijevanje nalaze se utisnuti kanali preko kojih se ulijeva metal i izvlači zrak. Tijekom obrade, višak metalnog materijala sakuplja se u tim kanalima (taj sakupljeni materijal naziva se „srh“) te se kasnije mora otkloniti. Na prijelazu između dvije polovice obratka stvaraju se vidljivi spojevi koji se trebaju oblikovati tako da budu neprimjetni. Preše za obrezivanje su strojevi za obradu metala koji se koriste za obradu odljevaka. Primjenjuju se kod proizvodnje serijskih dijelova korištenih u procesima lijevanja te su važan element za kontinuiranu proizvodnju.
Preša za obrezivanje je pogrešno protumačen pojam jer ne stvara pritisak nego probija. Kod obrade prešanjem, dio materijala se preoblikuje i tada ga štanca odvaja.
Glavna funkcija ove preše jest odvajanje materijala. Kanal za lijevanje i ventilaciju, kao dio opreme za lijevanje, osmišljen je vrlo praktično. Osigurava da odljevak prihvati maksimalnu razinu ispune. Nakon procesa hlađenja, nastali srh je obično veće debljine, ovisno o odljevku. Za uspješno uklanjanje ovih srhova, potreban je vrlo snažan pritisak. Stoga se preše za obrezivanje obično upravljaju hidraulički. Za svaki dio odljevka postoji odgovarajući alat. Točne dimenzije ovog alata nisu toliko važne; jedino ne smiju biti manje od dimenzija odljevka.
https://www.surplex.com/hr/strojevi/c/prese-za-obrezivanje-4...

Selected response from:

Ratko Rebic
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4preša za obrezivanje
Ratko Rebic
3presa obrezivanje/opsecanje
sofijana


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
trimming press
presa obrezivanje/opsecanje


Explanation:
http://gausi.com/-p-629.html
http://www.tecoop.co.rs/masine/hp/antizvucne/HP_opsecanje.ph...

možda može da se prevede kao u ovim primerima


--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2016-03-23 14:08:29 GMT)
--------------------------------------------------

lapsus, htela sam da napišem: "presa za obrezivanje/opsecanje"

sofijana
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Ratko Rebic: Nije niti presa niti vrši opsecanje. Izvori vam također ne upućuju na ciljni jezik na kojem se traži pojam.
1 hr
  -> u pravu ste - gledala sam istovremeno nekoliko pitanja sa različitim ciljnim jezicima :)

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
trimming press
preša za obrezivanje


Explanation:
Objašnjenje pojmova „srh“ i „preša za obrezivanje
Odljevci se proizvode od metala, koji se u tekućem stanju lijevaju u kalup i vade nakon hlađenja. Na alatu za lijevanje nalaze se utisnuti kanali preko kojih se ulijeva metal i izvlači zrak. Tijekom obrade, višak metalnog materijala sakuplja se u tim kanalima (taj sakupljeni materijal naziva se „srh“) te se kasnije mora otkloniti. Na prijelazu između dvije polovice obratka stvaraju se vidljivi spojevi koji se trebaju oblikovati tako da budu neprimjetni. Preše za obrezivanje su strojevi za obradu metala koji se koriste za obradu odljevaka. Primjenjuju se kod proizvodnje serijskih dijelova korištenih u procesima lijevanja te su važan element za kontinuiranu proizvodnju.
Preša za obrezivanje je pogrešno protumačen pojam jer ne stvara pritisak nego probija. Kod obrade prešanjem, dio materijala se preoblikuje i tada ga štanca odvaja.
Glavna funkcija ove preše jest odvajanje materijala. Kanal za lijevanje i ventilaciju, kao dio opreme za lijevanje, osmišljen je vrlo praktično. Osigurava da odljevak prihvati maksimalnu razinu ispune. Nakon procesa hlađenja, nastali srh je obično veće debljine, ovisno o odljevku. Za uspješno uklanjanje ovih srhova, potreban je vrlo snažan pritisak. Stoga se preše za obrezivanje obično upravljaju hidraulički. Za svaki dio odljevka postoji odgovarajući alat. Točne dimenzije ovog alata nisu toliko važne; jedino ne smiju biti manje od dimenzija odljevka.
https://www.surplex.com/hr/strojevi/c/prese-za-obrezivanje-4...



Ratko Rebic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Hvala vam!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search