TRAY PACKING MACHINE

Croatian translation: stroj za tray pakiranje

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:TRAY PACKING MACHINE
Croatian translation:stroj za tray pakiranje

23:13 Sep 26, 2012
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2012-09-30 21:54:06 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automation & Robotics / AUTOMAZIONE
English term or phrase: TRAY PACKING MACHINE
Popis strojeva.

hvala na pomoći.
Nicoletta Balija
Croatia
stroj za tray pakiranje
Explanation:
stroj za tray pakiranje
http://www.scribd.com/doc/90200693/25/Zaključak

OPIS TRAY PAKIRANJA
Prilog 25. Stavljanje etikete s EAN kôdom na tray pakiranja
To su pakiranja za nošenje doza na kojim se kôd postavlja na donji rub (stazu) nosača (sl. 19)
http://www.scribd.com/doc/90200693/25/Zaključak


--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs (2012-09-27 14:45:34 GMT)
--------------------------------------------------

OBRAZLOŽENJE:
Očito ne postoji riječ koja u ovom kontekstu adekvatno pokriva pojam "tray" (i na nizozemskom se ne prevodi riječ "tray" >"tray verpakking"). To možda jednim dijelom tumači zašto gospodin DENIS JUREČIĆ u svom priloženom magistarskom radu (kliknite link) dosljedno koristi prijevod "tray pakiranje". Kao što ste se sami uvjerili stroj pakira i plastičnu i kartonsku ambalužu". Ne vrijedi opisni prijevod jer se radi o popisu strojeva. Stoga smatram da je prijevod "tray pakiranje" najprikladniji i sasvim razumljiv ciljanoj grupi. Puno uspjeha!
Selected response from:

LogosART
Croatia
Grading comment
:) hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4stroj za tray pakiranje
LogosART
4stroj za pakiranje plastične ambalaže
Branka Ramadanovic


  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tray packing machine
stroj za pakiranje plastične ambalaže


Explanation:
MASINA ZA ZATVARANJE PLASTICNE AMBALAZE - Tray Sealing ...

www.youtube.com/watch?v=oj9_5csllJs
1 velj 2010 - 2 min - Učitao korisnik niszis
Automatska masina za zatvaranje plasticne ambalaze (paneta, kantica, raznih plasicnih cinija itd.) NIS ...

Branka Ramadanovic
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in CroatianCroatian
Notes to answerer
Asker: Hvala Branka. U biti taj stroj pakira i plasticnu i kartonsku ambalazu. Vidjela sam da se pojavljuje i "stroj za pakiranje u ladice"... Meni osobno, ladce zvuce zbunjujuce, pa sam neodlucna.


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tray packing machine
stroj za tray pakiranje


Explanation:
stroj za tray pakiranje
http://www.scribd.com/doc/90200693/25/Zaključak

OPIS TRAY PAKIRANJA
Prilog 25. Stavljanje etikete s EAN kôdom na tray pakiranja
To su pakiranja za nošenje doza na kojim se kôd postavlja na donji rub (stazu) nosača (sl. 19)
http://www.scribd.com/doc/90200693/25/Zaključak


--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs (2012-09-27 14:45:34 GMT)
--------------------------------------------------

OBRAZLOŽENJE:
Očito ne postoji riječ koja u ovom kontekstu adekvatno pokriva pojam "tray" (i na nizozemskom se ne prevodi riječ "tray" >"tray verpakking"). To možda jednim dijelom tumači zašto gospodin DENIS JUREČIĆ u svom priloženom magistarskom radu (kliknite link) dosljedno koristi prijevod "tray pakiranje". Kao što ste se sami uvjerili stroj pakira i plastičnu i kartonsku ambalužu". Ne vrijedi opisni prijevod jer se radi o popisu strojeva. Stoga smatram da je prijevod "tray pakiranje" najprikladniji i sasvim razumljiv ciljanoj grupi. Puno uspjeha!

LogosART
Croatia
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 12
Grading comment
:) hvala!
Notes to answerer
Asker: Puno hvala kolega. Znaci po vama nije problem ostaviti "tray" na engleskom. Pretpostavlja se da ce razumijeti oni koje to zanima... :) bar se nadam.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search