DNA Brand

Croatian translation: DNK/genetski kod marke

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:DNA Brand
Croatian translation:DNK/genetski kod marke
Entered by: Martina Pokupec (X)

13:07 Jul 24, 2011
English to Croatian translations [PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations
English term or phrase: DNA Brand
It really is important for anything you produce in the future to have the DNA brand.

Hvala na svim prijedlozima.
sazo
Croatia
DNK/genetski kod marke
Explanation:
bitno je ... da razvija genetski kod branda

http://www.differo.hr/documents/4D_poglavlje.pdf
http://www.officeshoes.hr/brandovi: Veličanstvena priroda oduvijek je osnovni dio Timberlandovog DNK
http://www.suvremena.hr/2129.aspx: Moderno upravljanje portfeljem marke polazi od onoga što se naziva njenom esencijom, genetskim kodom, a to je ono što je karakteristično za glavnu nit vodilju jedne marke. Taj genetski kod određuje koje je tržište jedne marke, koja je to grupa ljudi, koji je njezin životni stil, motivi itd.

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2011-07-24 13:27:06 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.bellamacchina.net/portal/2011/03/24/vw-bih-na-fac... vozilo od segmenta malih do luksuznih i SUV vozila nosi u sebi karakteristike koje čine genetski kod Volkswagen marke: kvalitet izrade, ...
Selected response from:

Martina Pokupec (X)
Croatia
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3DNK/genetski kod marke
Martina Pokupec (X)
4DNK branda
Vesna Maširević


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
dna brand
DNK/genetski kod marke


Explanation:
bitno je ... da razvija genetski kod branda

http://www.differo.hr/documents/4D_poglavlje.pdf
http://www.officeshoes.hr/brandovi: Veličanstvena priroda oduvijek je osnovni dio Timberlandovog DNK
http://www.suvremena.hr/2129.aspx: Moderno upravljanje portfeljem marke polazi od onoga što se naziva njenom esencijom, genetskim kodom, a to je ono što je karakteristično za glavnu nit vodilju jedne marke. Taj genetski kod određuje koje je tržište jedne marke, koja je to grupa ljudi, koji je njezin životni stil, motivi itd.

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2011-07-24 13:27:06 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.bellamacchina.net/portal/2011/03/24/vw-bih-na-fac... vozilo od segmenta malih do luksuznih i SUV vozila nosi u sebi karakteristike koje čine genetski kod Volkswagen marke: kvalitet izrade, ...

Martina Pokupec (X)
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vesna Maširević
22 mins
  -> Hvala Vam! :)

agree  Svjetlana Nevescanin: meni je draža varijanta genetski kod ili esencija, bit branda
4 hrs
  -> Hvala!

agree  Franušić (X)
1 day 20 hrs
  -> Hvala!

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dna brand
DNK branda


Explanation:
S tim da mislim da bi trebalo biti brand DNA a ne DNA brand

Ono što daje osobenost nekom brandu, čini ga prepoznatljivim..

Evo jednog teksta na tu temu:
http://www.rolandsmart.com/2009/04/brand-dna/

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2011-07-24 13:34:26 GMT)
--------------------------------------------------

Genetski kod branda.
Brandiranje proizvoda "genetskim inženjeringom"

http://www.planbgroup.net/branddna.php
Brand DNA is the art and science of genetically engineering a brand by identifying the core elements that are hard-wired into the brand experience at virtually all guest touch points from the beginning.
The process provides clarity about what makes you different, better and faster than the competitive market resulting in a brand that treats people like it already knows them.

http://www.brandedservice.com/about-bcs/the-concept/brand-dn...
Brand DNA establishes the blueprint for the customer service and employee brand experience. You will develop your brand strategy, promise, and values that will ultimately give your organization a competitive advantage and a distinctive reputation in the market.

It is the foundation from which all other elements of the process will be shaped and organized. It helps everyone to understand the brand, at least as well as consumers.


Vesna Maširević
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search