fixed asset securities

Croatian translation: dugoročni vrijednosni papiri

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fixed asset securities
Croatian translation:dugoročni vrijednosni papiri
Entered by: ihodak4

11:54 Mar 5, 2010
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting
English term or phrase: fixed asset securities
Fixed asset securities are securities that, without being a shareholding, are intended to serve the company's business operations either permanently or in the long term.
Hvala...
ihodak4
dugoročni vrijednosni papiri
Explanation:
Vrijedi u slučaju da je riječ o obveznicama, dionicama ili drugim vrijednosnim papirima koje ne kotiraju na tržištu ili nisu unovčive na neki drugi način i ne dospijevaju u kratkom roku (kratki rok = manje od jedne godine). Da je trebam knjižiti, bacio bi ih u razed 0. U svakom slučaju - naglasak je na dugoročnosti, a ne nepromjenjivosti.

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2010-03-05 18:16:53 GMT)
--------------------------------------------------

Ako je u pitanju accntng, onda sam definitivno siguran da je to to. RIF kontni plan: 04 - Dugoročna financijska ulaganja i zajmovi; a pobliže uglavnom 047 - Ulaganja u dužničke vrijednosne papire i još poneki iz te grupe.
Selected response from:

Tomislav Patarčić
Croatia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2dugoročni vrijednosni papiri
Tomislav Patarčić
4vrijednosni papiri po osnovu stalnih sredstava
Amra & Hari K.


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vrijednosni papiri po osnovu stalnih sredstava


Explanation:
Obzirom da su "fixed assets" stalna sredstva ili dogotrajna materijalna imovina, ja bih radije to tako i preveo umjesto dugoročni vrijednosni papiri (long term securities).
Dolje navedena definicija se ne odnosi baš na "fixed assets", ali možda bude od pomoći pri konačnoj odluci.
An asset-backed security is a security whose value and income payments are derived from and collateralized (or "backed") by a specified pool of underlying assets. The pool of assets is typically a group of small and illiquid assets that are unable to be sold individually

Amra & Hari K.
Bosnia and Herzegovina
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
dugoročni vrijednosni papiri


Explanation:
Vrijedi u slučaju da je riječ o obveznicama, dionicama ili drugim vrijednosnim papirima koje ne kotiraju na tržištu ili nisu unovčive na neki drugi način i ne dospijevaju u kratkom roku (kratki rok = manje od jedne godine). Da je trebam knjižiti, bacio bi ih u razed 0. U svakom slučaju - naglasak je na dugoročnosti, a ne nepromjenjivosti.

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2010-03-05 18:16:53 GMT)
--------------------------------------------------

Ako je u pitanju accntng, onda sam definitivno siguran da je to to. RIF kontni plan: 04 - Dugoročna financijska ulaganja i zajmovi; a pobliže uglavnom 047 - Ulaganja u dužničke vrijednosne papire i još poneki iz te grupe.

Tomislav Patarčić
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bonafide1313
1 day 10 hrs
  -> Hvala!

agree  PeregrineFalcon
5 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search