teach

Bulgarian translation: обучение

12:32 Feb 9, 2016
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Software Fanuc
English term or phrase: teach
TJOG
Teach in JOG Mode
(Option)
Indicates that the system is in teach in JOG feed mode.
THDL
Teach in Handle Mode
(Option)
Indicates that the system is in teach in handle feed mode.
Maia Alexandrova-Carboni
Italy
Bulgarian translation:обучение
Explanation:
Аз го разбирам като функция "обучение" (обучителна функция) в даден режим.
Selected response from:

Yavor Dimitrov
Bulgaria
Grading comment
Благодаря !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2обучение
Yavor Dimitrov
4програмиране
Trufev
Summary of reference entries provided
обучение
invguy

  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
обучение


Explanation:
Аз го разбирам като функция "обучение" (обучителна функция) в даден режим.

Yavor Dimitrov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Благодаря !

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  invguy: Точно. Обучение в режим на стъпково преместване (jog), съответно другото, което не знам как се превежда в случая (handle).
17 mins
  -> Благодаря!

agree  Christo Metschkaroff: Мче тъй де - всеки робот първом го учат, а той - после работи. Элементарно, Ватсон...;-)
1 day 8 hrs

57 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
програмиране


Explanation:
В конкретния контекст при металорежещи машини.

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 388




Reference comments


1 hr
Reference: обучение

Reference information:
TJOG/THND : Режим на обучение Ръчно или с РИГ
http://www.eta-17.com/img/pdf/1300107602_CNC20_M.pdf (стр. 335)

Имаше един друг въпрос за learning control = управление със самообучение: контролерът се самообучава (автоматично) въз основа на някакъв алгоритъм.
Съответно teaching = обучение: чрез действия на оператор (ръчно) в контролера се въвеждат данни, въз основа на които той после работи.

Програмирането е задаването на самата програма или нейни настройки; обучаването (в този контекст) е въвеждане на данни за извършване на конкретни операции.

invguy
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 199




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search