certification licence

Bulgarian translation: сертификат

07:47 Jul 16, 2009
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: certification licence
Това е името на документ, издаден от DET NORSKE VERITAS. Чудя се дали трябва да бъде само Сертификат или има друг термин? Срещала съм в текстове "Сертификат за типово одобрение". Може ли някой да каже дали отговаря на certification licence?
Petya Ivanova
United Kingdom
Bulgarian translation:сертификат
Explanation:
Според мен сертификат е достатъчно. Съдя за това по тези примери (в които единствено се среща certification licence като израз) от уеб-сайта на DET NORSKE VERITAS:

http://www.dnv.com/searchresult/index.asp?query="certificati...

http://www.dnv.com/binaries/pfe licencees overview updated 2...

http://www.dnv.com/industry/maritime/servicessolutions/cmc/t...
Selected response from:

Atanas Dakov
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5удостоверение за типово одобрение
Yordanka Petkova
4 +1сертификат
Atanas Dakov
3 +1сертификат за съответствие
Trufev


Discussion entries: 8





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
сертификат за съответствие


Explanation:
Превеждал съм сертификати на тази фирма във връзка с различните версии на стандартите ISO.

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 388

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Vrabtchev: сертификат за съответствие с нормативните изисквания/ със съответния стандарт
8 mins
  -> Благодаря

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
сертификат


Explanation:
Според мен сертификат е достатъчно. Съдя за това по тези примери (в които единствено се среща certification licence като израз) от уеб-сайта на DET NORSKE VERITAS:

http://www.dnv.com/searchresult/index.asp?query="certificati...

http://www.dnv.com/binaries/pfe licencees overview updated 2...

http://www.dnv.com/industry/maritime/servicessolutions/cmc/t...


Atanas Dakov
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 15
Notes to answerer
Asker: Колега, и аз бях започнала само със Сертификат. Това, което ме накара да попитам са думите Licensee и Licence. Вижте документа: http://www.teknisk-industrivern.no/documents/Godkjenning%20Orexx%20Pulver%20Handslokker.pdf. Да не би да става въпрос за патентоване, лицензиране или нещо в този ред на мисли, а не Сертификат, че продуктът отговаря на определени стандарти?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lilia Ignatova (X): използува се също "лицензиран сертификат" http://www.google.co.uk/search?hl=en&q= лицензиран сертифика...
24 mins
  -> Благодаря!

11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
удостоверение за типово одобрение


Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2009-07-16 08:07:26 GMT)
--------------------------------------------------

Това е друг термин който се използва

www.parliament.bg/?page=ns&lng=bg... към края
www.kamioni.bg/76/article/68/.../5.html?... в началото

Разгледайте Google search удостоверение за типово одобрение


Yordanka Petkova
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search