profile of discrete controller

Bulgarian translation: конфигурация (профил) на дискретен регулатор

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:profile of discrete controller
Bulgarian translation:конфигурация (профил) на дискретен регулатор
Entered by: Lilia Ignatova (X)

14:53 Apr 16, 2009
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: profile of discrete controller
инструкция към оборудване
Peter Grm
конфигурация (профил) на дискретен регулатор
Explanation:
..

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2009-04-16 15:15:36 GMT)
--------------------------------------------------

Например: Заглавия, в които фигурира като термин "дискретен регулатор"
Синтез на дискретен робастен регулатор, осигуряващ максимален запас по устойчивост при интервална неопределеност на модела на обекта. Национална конференция "Автоматика и информатика'2000".

Дискретен апериодичен регулатор от повишен ред. Автоматика, компютърна техника и автоматизирани системи. 4, 1986.
Selected response from:

Lilia Ignatova (X)
Bulgaria
Grading comment
Thank you for the help.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2профил на дискретен контролер
Trufev
5конфигурация (профил) на дискретен регулатор
Lilia Ignatova (X)


Discussion entries: 1





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
профил на дискретен контролер


Explanation:
Дискретен контролер се честа срещо в Гугъл.

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 388
Notes to answerer
Asker: Thank you.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Stoyan Stoyanov
3 hrs
  -> Благодаря

agree  Andrei Vrabtchev
87 days

14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
конфигурация (профил) на дискретен регулатор


Explanation:
..

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2009-04-16 15:15:36 GMT)
--------------------------------------------------

Например: Заглавия, в които фигурира като термин "дискретен регулатор"
Синтез на дискретен робастен регулатор, осигуряващ максимален запас по устойчивост при интервална неопределеност на модела на обекта. Национална конференция "Автоматика и информатика'2000".

Дискретен апериодичен регулатор от повишен ред. Автоматика, компютърна техника и автоматизирани системи. 4, 1986.


Lilia Ignatova (X)
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Thank you for the help.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search