gusseted bends

Bulgarian translation: секционни (съставни) колена

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:gusseted bends
Bulgarian translation:секционни (съставни) колена
Entered by: fdrumeva

07:39 Mar 24, 2009
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / pipe fittings
English term or phrase: gusseted bends
Вид стоманени колена, като са добавени още "cut and shut" and wrinkle bends.
fdrumeva
секционни (съставни) колена
Explanation:
http://www.synchonghoe.com/page_our_products_gusseted_bend.h...

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2009-03-24 10:48:15 GMT)
--------------------------------------------------

Вместо секционни можете де използвате и сегментни, не мисля че смисълът се променя от това.
Selected response from:

Trufev
Bulgaria
Grading comment
Само че ги пиша сегментни вместо секционни. Благодаря
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4обковани колена
Willy Obretenov
4заварени фасонни части (колена)
Kiril Kirilov
3секционни (съставни) колена
Trufev


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
обковани колена


Explanation:
gusset = ъглова плоча, обковка (www. babylon.com)
wrinkle - набръчкани, просто превити колена
cut and shut - срязани под ъгъл 45 градуса и заварени след това

Willy Obretenov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 28

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
заварени фасонни части (колена)


Explanation:
тук са колена, но те биват заварени (огънати) под различен ъгъл, в зависимост от ъгъла на пристигащия или отвеждащия тръбопровод и диаметъра му


    Reference: http://www.synchonghoe.com/img_1204509529_14872_1204534570_m...
Kiril Kirilov
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 39

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
секционни (съставни) колена


Explanation:
http://www.synchonghoe.com/page_our_products_gusseted_bend.h...

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2009-03-24 10:48:15 GMT)
--------------------------------------------------

Вместо секционни можете де използвате и сегментни, не мисля че смисълът се променя от това.

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 388
Grading comment
Само че ги пиша сегментни вместо секционни. Благодаря
Notes to answerer
Asker: Може ли вместо секционни да напиша сегментни?





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search