Dial throttle

Bulgarian translation: степенен регулатор на газта

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Dial throttle
Bulgarian translation:степенен регулатор на газта
Entered by: Derringdo

17:38 Apr 14, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: Dial throttle
Dial throttle with ten settings for simple, precise engine speed adjustment.
Derringdo
Bulgaria
степенен регулатор на газта
Explanation:
степенен регулатор на газта/скоростта на двигателя /вид дросел клапа/ (въртелива ръчка/копче)
Selected response from:

greenmay
Bulgaria
Grading comment
mnogo blagodia
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4степенен регулатор на газта
greenmay
4сектор на газта с 10 .....
sirtov


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
dial throttle
степенен регулатор на газта


Explanation:
степенен регулатор на газта/скоростта на двигателя /вид дросел клапа/ (въртелива ръчка/копче)

greenmay
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
mnogo blagodia

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Christo Metschkaroff: лост, който се движи върху циферблат (дисплей); лост за (степенно, регулируемо) подаване на газ/та (при по-мощни двигатели)
2 hrs

agree  atche84: регулатор е точно - става въпрос за управлението на дроселната клапа, а не за самата клапа, въпреки че е употребен throttle
4 hrs

agree  invguy: Това е т.нар. "ръчна газ" - като при трактори, лодки и др., където двигателят работи в установен режим.
11 hrs

agree  V_Nedkov
14 days

1 day 20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dial throttle
сектор на газта с 10 .....


Explanation:
в тежките машини има секторс храповик , на който се задава постоянна газ (мисля , че в танковете има нещо пдобно)

sirtov
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search