TINNED FEMALE SCREW WITH NUT

Bulgarian translation: покалаен винт с вътрешен шестостен и гайка

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:TINNED FEMALE SCREW WITH NUT
Bulgarian translation:покалаен винт с вътрешен шестостен и гайка
Entered by: Derringdo

07:26 Oct 21, 2007
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: TINNED FEMALE SCREW WITH NUT
няма контекст
и nut, и female screw в речниците са преведени като гайка
Derringdo
Bulgaria
покалаен винт с вътрешен шестостен и гайка
Explanation:
Преди малко забелязах в Лингво 12 че третото значение на female screw е винт с шестигранным углублением под ключ, т.е. винт с вътрешен шестостен...
Selected response from:

Trufev
Bulgaria
Grading comment
blagodarja na vsichki za pomosta i razjasneniata
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1покалаен винт с вътрешен шестостен и гайка
Trufev
4 +1калайдисан винт с гнездо за ключ с гайка
Ivan Klyunchev
4запоен болт с гайка
Alexandra Staneva
1контрагайка
Willy Obretenov


Discussion entries: 32





  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
tinned female screw with nut
контрагайка


Explanation:
Дали female screw with nut не е гайка с контрагайка?
И също покалаена или калайдисана?

Willy Obretenov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 28

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
tinned female screw with nut
калайдисан винт с гнездо за ключ с гайка


Explanation:
Английско-български политехнически речник: tinned - калайдисан, female screw - винт с гнездо за ключ. Лингво 12: female screw винт с шестигранным углублением под ключ.

Ivan Klyunchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 126

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Boyan Brezinsky: Всъщност щом има гайка, по-правилно е "болт", а доста по-разбираемо е "с шестограмна глава". P.S. Прочетох допълнението на atche84, тъй че още по-удачно е "болт с вътрешен шестограм" (или "шестогран", няма единно мнение).
10 mins
  -> Благодаря. Аз не съм сигурен дали е шестогран обаче. Има и други възможни технически решения. Затова написах по-общото.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
tinned female screw with nut
покалаен винт с вътрешен шестостен и гайка


Explanation:
Преди малко забелязах в Лингво 12 че третото значение на female screw е винт с шестигранным углублением под ключ, т.е. винт с вътрешен шестостен...

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 388
Grading comment
blagodarja na vsichki za pomosta i razjasneniata

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Ivan Klyunchev: Това за Лингво го написах аз по-горе.
13 mins
  -> Е, никой не може да си присвоява права върху някой речник, освен това моето тълкуване на бълг. език е различно.

agree  Sylvio Peshev: http://www.fastenersbg.com/bg/aboutus.htm
5 hrs
  -> Мерси

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tinned female screw with nut
запоен болт с гайка


Explanation:
запоен болт с гайка или запоена гайка с болт - след професионална консултация със строителен техник

Alexandra Staneva
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search