button \"dislike\" on Facebook

Bulgarian translation: бутон "Не харесвам" във Фейсбук

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:button "Dislike" on Facebook
Bulgarian translation:бутон "Не харесвам" във Фейсбук
Entered by: Ekaterina Kroumova

17:40 Nov 9, 2016
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations / facebook social networks
English term or phrase: button \"dislike\" on Facebook
Попаднах на текст, в който се коментираше добавянето на бутон противоположен на "Харесвам" във Фейсбук. На английски е DISLIKE, логично е на български да се преведе "Не Харесвам"
Bilyana Ancheva
Spain
бутон "Не харесвам" във Фейсбук
Explanation:
Няма какво друго да е. Само че втората дума с малка буква, по българските правила.
Selected response from:

Ekaterina Kroumova
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3бутон "Не харесвам" във Фейсбук
Ekaterina Kroumova
5 +2Не харесвам
Kalinka Hristova


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
button \"dislike\" on facebook
бутон "Не харесвам" във Фейсбук


Explanation:
Няма какво друго да е. Само че втората дума с малка буква, по българските правила.

Ekaterina Kroumova
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kalinka Hristova
0 min
  -> Е, писах по-дълго, предадох втора, ха-ха! Благодаря!

agree  Andrei Vrabtchev: За кавичките - „...“, а не "..."
35 mins
  -> Даааа, съгласна! Благодаря за напомнянето!

agree  zenithmaster
1 day 13 hrs
  -> Благодаря!

1 min   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
button "dislike" on facebook
Не харесвам


Explanation:
"Не харесвам", с една малка буква.

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2016-11-09 17:42:43 GMT)
--------------------------------------------------

Да се чете "с една ГЛАВНА буква".

Kalinka Hristova
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emilia Delibasheva
0 min
  -> Благодаря :)

agree  Ekaterina Kroumova
2 mins
  -> Вярно е, аз се спрях само на самия бутон и минах по тънката лайстна ;) И аз благодаря! ;)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search