contact report

Bulgarian translation: доклад за проведени срещи, разговори и осъществени контакти

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:contact report
Bulgarian translation:доклад за проведени срещи, разговори и осъществени контакти
Entered by: btoteva

14:34 Dec 3, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations
English term or phrase: contact report
"Is capable of writing basic documents, letters, press releases, contact reports"
Във формуляр за оценка на работата на служител.
Nikola Ivanov
Germany
доклад за (проведени срещи, разговори и) осъществени контакти
Explanation:
най-вероятно
Selected response from:

btoteva
Bulgaria
Grading comment
Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3доклад за (проведени срещи, разговори и) осъществени контакти
btoteva
5доклад от (за) среща
PMPT
4доклад за осъществен контакт
Svetla Chorbadzhieva
3протокол за установен контакт
Elenka Ganeva


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
доклад за осъществен контакт


Explanation:
http://foundation.pdx.edu/pdfs/contactreport.pdf

Svetla Chorbadzhieva
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Bulgarian
Notes to answerer
Asker: Благодаря!


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
доклад за (проведени срещи, разговори и) осъществени контакти


Explanation:
най-вероятно

btoteva
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Благодаря!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  silviya stoimenova (X)
12 mins
  -> Благодаря!

agree  Miglena Parashkevova
1 hr
  -> Благодаря!

agree  Zornitsa Antonova
2 hrs
  -> Благодаря!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
протокол за установен контакт


Explanation:
Идея...
Успех!

Elenka Ganeva
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
Notes to answerer
Asker: Благодаря!


3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
доклад от (за) среща


Explanation:
"Доклад от срещата" се среща най-често на български в Google. Проведена, осъщестевна и т.н. пред среща утежняват и се пропускат. Доклад от семинар или конференция също се казва, но ако има повече контекст.
http://www.answers.com/topic/call-report


    Reference: http://ec.europa.eu/eures/main.jsp?lang=bg&catId=7611&myCatI...
    Reference: http://www.google.bg/search?hl=bg&client=firefox-a&rls=org.m...
PMPT
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
Notes to answerer
Asker: Това със сигурност няма как да е в дадения контекст.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search