global trade item number

Bosnian translation: globalni broj trgovačke jedinice / GTIN broj

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:global trade item number
Bosnian translation:globalni broj trgovačke jedinice / GTIN broj
Entered by: Kornelija Karalic

10:30 Aug 30, 2011
English to Bosnian translations [PRO]
Computers: Software
English term or phrase: global trade item number
This variable has an encoding in its name:
%MM/YYYY%, which tells the splitter to decode the 120923 into 09/2012.
AI field 10 (Batch or Lot Number +FNC1) contains:
12Y87C.
As it is placed in the end of the input string, there is no need for the delimiting code.
This number is copied to the variable "2D-BATCH".
AI field 01 (Global Trade Item Number) contains:
10001234567899.
This is a fixed length IA-field of 14 characters.
Kornelija Karalic
Bosnia and Herzegovina
globalni broj trgovačke jedinice / GTIN broj
Explanation:
....
Selected response from:

Kornelija Halkic
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
Hvala puno
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Globalni broj trgovinske jedinice
Vesna Maširević
3globalni broj trgovačke jedinice / GTIN broj
Kornelija Halkic


Discussion entries: 1





  

Answers


22 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
globalni broj trgovačke jedinice / GTIN broj


Explanation:
....

Kornelija Halkic
Bosnia and Herzegovina
Works in field
Native speaker of: Croatian, Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala puno

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Globalni broj trgovinske jedinice


Explanation:
http://www.gs1bih.com/Pitanja_i_odgovori.html
GS1 je sistem globalnih standarda
Da bi se osigurala globalna jedinstvenost barkod brojeva i ispravnost njihove primjene, i da bi se obezbijedila potrebna pomoć za korisnike GS1 standarda, Međunarodna organizacija GS1 je ovlastila samo jednu organizaciju u svakoj pojedinoj državi, tako da samo jedna GS1 organizacija u jednoj državi može upravljati GS1 standardima u toj državi.
U Bosni i Hercegovini, Udruženje GS1, na adresi u ul. Mehmeda Spahe 24, u Sarajevu, je JEDINO ovlašteno mjesto za dodjelu GS1 Barkod brojeva i primjenu GS1 standarda u Bosni i Hercegovini.

http://www.gs1bih.com/index.html
Aktivnosti Udruženja GS1 u Bosni i Hercegovini su:

Dodjeljuje GS1 prefikse preduzećima, za formiranje globalnog broja trgovinske jedinice i globalnog lokacijskog broja, dodjeljuje brojeve u okviru elektronskog koda za proizvode (EPC), dodjeljuje pojedinačne identifikacione brojeve za trgovinske jedinice kao što je EAN8, brojeve za artikle promjenjive težine i promjenjive dužine itd.,

GTIN - Globalni broj trgovinske jedinice koristi se za jedinstvenu identifikaciju trgovinskih jedinica širom sveta. Trgovinska jedinica je bilo koja jedinica (proizvod ili usluga) za koju postoji potreba za korišćenjem već definisanih informacija i kojoj se može odrediti cena ili koja može da se naruči ili fakturiše u bilo kojem delu bilo kojeg lanca snabdevanja.

Na hrvatskom sajtu se pak prevodi kao GTIN (globalni broj trgovačke jedinice)
http://gs1-eportal.com.com.hr/eusluge/pojmovnik/

U svakom slučaju, u pitanju je globalni broj a ne globalna jedinica.



--------------------------------------------------
Note added at 22 days (2011-09-21 18:08:56 GMT)
--------------------------------------------------

Komentar koji je nestao sa nestalim odgovorom:
http://www.gs1bih.com/Pregled_GS1_BiH.html
Udruženje GS1, u Bosni i Hercegovini, dio je međunarodnog sistema koji danas čini 108 GS1 nacionalnih organizacija, ima cjelovitu strukturu i sva ovlaštenja Međunarodne organizacije GS1 kao isključivi nositelj Licence GS1 u Bosni i Hercegovini.
Dakle, ako oni kažu "globalni broj trgovinske jedinice" onda je to tako

Vesna Maširević
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search