rollercoaster

Albanian translation: tren argëtimi / rrotullues

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:rollercoaster
Albanian translation:tren argëtimi / rrotullues
Entered by: Elvana Moore

12:44 Nov 25, 2011
English to Albanian translations [PRO]
Tourism & Travel
English term or phrase: rollercoaster
Bëhet fjala për lodrat argëtuese në parqe argëtimi. Ju falenderoj paraprakisht për sugjerimet.
Elvana Moore
United Kingdom
tren argëtimi / rrotullues
Explanation:
Fatkeqësisht në shqip nuk ka një term të përshtatshëm për rollercoaster, ndaj e vetmja zgjidhje që të sugjeroj është përshtatja :).

Të vetmet burime që gjeta janë dy lidhjet e mëposhtme.
Selected response from:

Iliana2010
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Malet Ruse
ldhima
4tren argëtimi / rrotullues
Iliana2010
3slitë rul
Valdete Cenalia


  

Answers


47 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Malet Ruse


Explanation:
Nga nje kontroll qe i bera ne interenet termit "rollercoaser"-image, me shfaqen ato cka ne gjuhen shqipe quhen "malet ruse" -huazim nga gjuha Italiane. Behet fjale per trenin qe vershon ne shinat si neper kodra apo jo?! Nese po, atehere ky eshte shpiperimi i vetem qe di une. Ne nuk kemi nje fjale te plote dhe te vetme per to.


    Reference: http://www.google.com/search?hl=en&q=rollercoaster&gbv=2&gs_...
ldhima
Albania
Works in field
Native speaker of: Albanian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tren argëtimi / rrotullues


Explanation:
Fatkeqësisht në shqip nuk ka një term të përshtatshëm për rollercoaster, ndaj e vetmja zgjidhje që të sugjeroj është përshtatja :).

Të vetmet burime që gjeta janë dy lidhjet e mëposhtme.


    Reference: http://www.oraret.com/kategorite/100/
    Reference: http://lajme.parajsa.com/Shqiperia/id_89690/?search_query=
Iliana2010
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
slitë rul


Explanation:
http://en.organisasi.org/translation/roller-coaster-in-other...

Sikur nuk tingëllon bukur ne shqip por sa për t'ja përshtatur disi.


Valdete Cenalia
United States
Native speaker of: Albanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search