borderline personality

Albanian translation: personalitet borderline

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:borderline personality
Albanian translation:personalitet borderline
Entered by: Juliana Cullafiq

18:42 Nov 27, 2009
English to Albanian translations [PRO]
Medical - Psychology
English term or phrase: borderline personality
Në fjalinë: The term in borderline personality refers to the marked lability and reactivity of mood, known as emotional dysregulation.

Ndoshta "personaliteti i skajshëm"? Më duhet termi i sakte i përdorur nga specialistët.
Ju faleminderit paraprakisht.
Juliana Cullafiq
Albania
personalitet borderline
Explanation:
Unë do ta shkruaja, nëse teksti e lejon, me shkronja të pjerrëta.
Mund të qëndrojë edhe pa "çrregullim" përpara, varet nga fjalia.

P.S. Gëzohem që përkthimi ka rënë në duar të një përkthyesi të kujdesshëm.
Selected response from:

Gentiana Kasemi
Albania
Grading comment
Faleminderit shumë Genta :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5personalitet borderline
Gentiana Kasemi
4Person me formim te kufizuar
RUSTEM MALAJ
4personalitet në vi të ndarjes
AstritIsm
Summary of reference entries provided
Gentiana Kasemi

  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
personalitet në vi të ndarjes


Explanation:
Të kisha sugjeruar që përkthimi i tërë fjalisë në Anglishte të tingëllojë kështu në Shqip:

Termi personalitet në vi të ndarjes, referon në lëkundshmërinë dhe reaktivitetin e shënuar (regjistruar) të disponimit, të njohur si çrregullim emocional.


    Reference: http://www.mind.org.uk/help/diagnoses_and_conditions/borderl...
AstritIsm
Does not meet criteria
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

2 days 19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Person me formim te kufizuar


Explanation:
Ketu eshte fjala per nje person me formim te pergjithshem to kufizuar qofte ai mendor, i karakterit e te tjera.

RUSTEM MALAJ
Does not meet criteria
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian

2 days 19 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
personalitet borderline


Explanation:
Unë do ta shkruaja, nëse teksti e lejon, me shkronja të pjerrëta.
Mund të qëndrojë edhe pa "çrregullim" përpara, varet nga fjalia.

P.S. Gëzohem që përkthimi ka rënë në duar të një përkthyesi të kujdesshëm.

Gentiana Kasemi
Albania
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Faleminderit shumë Genta :)




Reference comments


1 hr peer agreement (net): +2
Reference

Reference information:
Personalitet borderline, do ta shkruaja unë.


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-11-27 19:46:14 GMT)
--------------------------------------------------

Edhe "organizim borderline i personalitetit". Nuk kam referenca fatkeqësisht.

Gentiana Kasemi
Albania
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 16
Note to reference poster
Asker: Shumë të faleminderit Genta! Më pas bëhet fjalë edhe për "Borderline personality disorder", kështu që po e përkthej "çrregullimi borderline i personalitetit". Por të lutem futi përkthimet si përgjigje dhe jo si referencë :))


Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
agree  Sherefedin MUSTAFA: http://eniqirjako.dreipage2.de/psikoterapia_38430938.html
16 hrs
  -> falemnderit
agree  Ledja: http://en.wikipedia.org/wiki/Borderline_personality_disorder... Unë jam e mendimit që duhet të paktën të shtohet në kllapa diku në përkthim "i paqëndrueshëm", pasi tipari kryesor i këtij crregullimi është paqëndrueshmëria - instability
2 days 18 hrs
  -> Ledia, ky çrregullim personaliteti ka edhe karakteristika të tjera që jo medoemos hyjnë në emërtimin e tij kur përkthehet. E kam studiuar me vite edhe në gjuhë të ndryshme nga anglishtja, prandaj flas me siguri.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search