Flip of a coin

Albanian translation: me kokë a pil, me hedhje monedhe

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Flip of a coin
Albanian translation:me kokë a pil, me hedhje monedhe
Entered by: Elvana Moore

09:34 Mar 11, 2012
English to Albanian translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature
English term or phrase: Flip of a coin
...it is chosen like the flip of a coin
Elvana Moore
United Kingdom
me kokë a pil, me hedhje monedhe
Explanation:
Ela, në gjuhën e zakonshme, për të treguar që merret një zgjedhje në vënd të një tjetre pa ndonjë arsyetim subjektiv, thuhet shpesh, p.sh. "Nuk e ndajmë dot se kush meriton më shumë ndaj e vendosim me kokë a pil". Në të vërtetë, "kokë a pil" përdoret, së paku në yonën time, më shumë se sa versioni më i përpunuar "me hedhje monedhe".

Nuk e di a të ndihmon ndopak ky arsyetim :)
Selected response from:

Fabiana Papastefani-Pezzoni
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2me kokë a pil, me hedhje monedhe
Fabiana Papastefani-Pezzoni
5Koke a pil
Iliana2010
3hedhja e monedhës
Juliana Cullafiq


Discussion entries: 2





  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
flip of a coin
me kokë a pil, me hedhje monedhe


Explanation:
Ela, në gjuhën e zakonshme, për të treguar që merret një zgjedhje në vënd të një tjetre pa ndonjë arsyetim subjektiv, thuhet shpesh, p.sh. "Nuk e ndajmë dot se kush meriton më shumë ndaj e vendosim me kokë a pil". Në të vërtetë, "kokë a pil" përdoret, së paku në yonën time, më shumë se sa versioni më i përpunuar "me hedhje monedhe".

Nuk e di a të ndihmon ndopak ky arsyetim :)


    Reference: http://www.gazeta-shqip.com/sociale/36401be39fd4921c1377567f...
Fabiana Papastefani-Pezzoni
Romania
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: E kisha harruar këtë versionin me "kokë a pil" faleminderit që ma kujtove.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iliana2010: Me sa shoh u pergjigjem pothuaj njekohesisht :)
6 mins
  -> Oh :), e vërtetë. Falemnderit, Iliona

agree  Ledja: Të dyja mënyrat e të thënit duhen patur në mendje, se mos del edhe "heads or tails" në tekst :D
2 hrs
  -> Hah, sa kam qesh o Ledja! Falemnderit!

22 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
flip of a coin
Koke a pil


Explanation:
Loja e hedhjes se monedhes quhet "koke a pil" ndaj edhe perdoret ne menyre figurative.


    Reference: http://respublica.al/artikuj/2011/10/28/ambasadori-danez-pro...
Iliana2010
Greece
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in GreekGreek

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
flip of a coin
hedhja e monedhës


Explanation:
Ndoshta...

--------------------------------------------------
Note added at 44 mins (2012-03-11 10:19:11 GMT)
--------------------------------------------------

Në Elbasan e përdorim "turrë a jazë" :-)

Juliana Cullafiq
Albania
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search