failure to comply with condition of undertaking or recognizance

Albanian translation: Dështim për të përmbushur kushtet e marrëveshjes apo detyrimeve

04:29 Aug 6, 2012
English to Albanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Kodi Penal
English term or phrase: failure to comply with condition of undertaking or recognizance
perseri eshte nga Criminal Code (Kodi Penal)
OrBi
Albanian translation:Dështim për të përmbushur kushtet e marrëveshjes apo detyrimeve
Explanation:
http://www.amc.al/Documents/Kushtet e pergjithshme te ofrimi...
Selected response from:

Klementina Shahini
United States
Grading comment
faleminderit
Perkthimi juaj perputhet me shume me kontekstin ku eshte perdorur
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Dështim për të përmbushur kushtet e marrëveshjes apo detyrimeve
Klementina Shahini
4"Dështim për të plotësuar kushtet e ndërmarra apo të garancisë"
ldhima
3Nëse nuk zbatohen kushtet e ndërmarra ose të pranuara
Elvana Moore


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Nëse nuk zbatohen kushtet e ndërmarra ose të pranuara


Explanation:
I would suggest "Nëse nuk zbatohen kushtet e ndërmarra ose të pranuara". HTH

Elvana Moore
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 60

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
"Dështim për të plotësuar kushtet e ndërmarra apo të garancisë"


Explanation:
I would suggest "Dështim për të plotësuar kushtet e ndërmarra apo të garancisë"

ldhima
Albania
Works in field
Native speaker of: Albanian

16 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Dështim për të përmbushur kushtet e marrëveshjes apo detyrimeve


Explanation:
http://www.amc.al/Documents/Kushtet e pergjithshme te ofrimi...


Klementina Shahini
United States
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 24
Grading comment
faleminderit
Perkthimi juaj perputhet me shume me kontekstin ku eshte perdorur




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search