overhead table

Albanian translation: tavolinë portative me një këmbëz

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:overhead table
Albanian translation:tavolinë portative me një këmbëz
Entered by: Juliana Cullafiq

14:00 Jun 10, 2009
English to Albanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Furniture / Household Appliances
English term or phrase: overhead table
Si e quajmë këtë tavolinë (vetëm fjala "portative" me vjen ndër mend):
http://www.amazon.com/Sammons-Preston-Tilt-Overhead-Table/dp...

Çdo sugjerim është i mirëpritur.
Ju faleminderit
Juliana Cullafiq
Albania
tavolinë portative me një këmbëz
Explanation:
Unë do sugjeroja që një shpjegim i shkurtë "me një këmbëz" mbase e dallon nga tavolinat portative të tjera "p.sh. të varura në mur. HIH.

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2009-06-10 14:15:49 GMT)
--------------------------------------------------

Sikur ngjan kontradiktore paksa... :)
Selected response from:

Elvana Moore
United Kingdom
Grading comment
Faleminderit Elvana
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2tavolinë portative me një këmbëz
Elvana Moore
4tavolinë e varur / tavolinë muri
Αlban SHPΑTΑ
4tavolinë shkrimi me rrota
Fabiana Papastefani-Pezzoni


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tavolinë shkrimi me rrota


Explanation:
Juliana, përshëndetje. Unë do t'i vija emër sipas cilësive të veçanta, pasi ajo portativja është ajo që mbyllet.

Shpresoj të të vijë në ndihmë.

Fabiana

Fabiana Papastefani-Pezzoni
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 4

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tavolinë e varur / tavolinë muri


Explanation:
Juliana, unë po shtoj edhe dy variante të tjera.

Αlban SHPΑTΑ
United States
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 12

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
tavolinë portative me një këmbëz


Explanation:
Unë do sugjeroja që një shpjegim i shkurtë "me një këmbëz" mbase e dallon nga tavolinat portative të tjera "p.sh. të varura në mur. HIH.

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2009-06-10 14:15:49 GMT)
--------------------------------------------------

Sikur ngjan kontradiktore paksa... :)

Elvana Moore
United Kingdom
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Faleminderit Elvana
Notes to answerer
Asker: Ide e mirë Elvana. Meqë më duhet termi sa më i shkurtër, si thua për "tavolinë njëkëmbëshe"?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Fabiana Papastefani-Pezzoni: Po edhe njëkëmbëshe mundë të haet. Po flisja me Elvanën në skype dhe po diskutonin sa ka të bëjë përvoja se ku e kemi parë këtë tavolinë. Përveçse spitaleve, e shoh edhe tek klasat e kalamajve të mi, ndaj më shkoi mëndja tek shkrimi, por nuk është vetëm
34 mins
  -> Thanks Fabi. I think it might have to be "njëkëmbëshe" in the end...

agree  Klementina Shahini
1 hr
  -> Thanks Klemi. :)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search