Chicken Gizzard

Albanian translation: Rrëcok pule

12:45 Dec 14, 2009
English to Albanian translations [PRO]
Food & Drink
English term or phrase: Chicken Gizzard
Do të përdoret si emërtim i produktit.
E gjeta si "cërrok pule" por nuk më duket dhe aq i përshtatshëm.
http://en.wikipedia.org/wiki/Gizzard

Ju faleminderit për ndihmën
Juliana Cullafiq
Albania
Albanian translation:Rrëcok pule
Explanation:
Të mbrendshmet e pulës, mendoj unë, nënkuptojnë edhe zorrët, mushkëritë, veshkët, zemrën,... . `Gizzard`(në Anglishte) është ai organ i sistemit të tretjes ku shpesh mundë të gjenden edhe gurë të dimenzioneve të ndryshëm të cilët shpezët i përdorin për copëtimin e ushqimit që ato përdorin. Për ti ikur mundësisë që lexuesit potencial të këtij përkthimi gatojca ti dalë pak si me erë ose me shije të padëshiruar, kisha guxuar të sugjeroj që të bëhet e qartë se fjala është për rrëcokun.

Për sqarim, shih Oxford Albanian-English Dictionary, botimi 1999, faqe 746, rrëcok = 1 gizzard, 2 boil, furuncle: carbuncle ...
Selected response from:

AstritIsm
Grading comment
Faleminderit Astrit
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Stomak Pule
Klementina Shahini
5 +1Rrëcok pule
AstritIsm
4Të brendshme pule
Elvana Moore
Summary of reference entries provided
korrocak
Ledja

  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
chicken gizzard
Të brendshme pule


Explanation:
Unë do sugjeroja "të brendshme pule"

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2009-12-14 13:00:17 GMT)
--------------------------------------------------

Juliana, një referencë tjetër është
http://sq.wiktionary.org/wiki/brendshme#cite_ref-0
Edhe fjalori Fjalori Sinonimik i Gjuhës Shqipe e përcakton termin si
Të brendshme - organet e brendshme të njeriut a të kafshës. (Fjalë të tjera të sugjeruara janë Rropulli/Përbrendëse/Brendëse/Zbariqe por në kontekste të ndryshme.
Mendoj se në kontekstin e gatimit/kuzhinës termi i përshtatshëm është "të brendshme të pulës".

--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2009-12-14 13:27:28 GMT)
--------------------------------------------------

Hahah! Me çfarë nuk ndeshemi në këtë punë. Plëndësi i shpezëve është ose "katëk" ose "rrëcok" por asnjë nga këto terma nuk e kam ndeshur në gjuhën e gatimeve/ushqimeve - ndoshta ngaqë nuk e përdorim gjerësisht në kuzhinat tona. HTH Elvana

Elvana Moore
United Kingdom
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: Edhe mua më duket shumë i përshtatshëm si emër produkti, por një tjetër prodhim i kësaj kompanie janë mëlçitë e pulës. Po mendoja "plëndës pule" se e kam parë në dyqanet e mishit në Shqipëri por përsëri ka pula plëndës????

Asker: Elvana, po "stomak pule"????


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
chicken gizzard
Rrëcok pule


Explanation:
Të mbrendshmet e pulës, mendoj unë, nënkuptojnë edhe zorrët, mushkëritë, veshkët, zemrën,... . `Gizzard`(në Anglishte) është ai organ i sistemit të tretjes ku shpesh mundë të gjenden edhe gurë të dimenzioneve të ndryshëm të cilët shpezët i përdorin për copëtimin e ushqimit që ato përdorin. Për ti ikur mundësisë që lexuesit potencial të këtij përkthimi gatojca ti dalë pak si me erë ose me shije të padëshiruar, kisha guxuar të sugjeroj që të bëhet e qartë se fjala është për rrëcokun.

Për sqarim, shih Oxford Albanian-English Dictionary, botimi 1999, faqe 746, rrëcok = 1 gizzard, 2 boil, furuncle: carbuncle ...

Example sentence(s):
  • thick-walled muscular pouch below the crop in many birds and reptiles for grinding food

    Reference: http://wordnetweb.princeton.edu/perl/webwn?s=gizzard
AstritIsm
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4
Grading comment
Faleminderit Astrit

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sherefedin MUSTAFA: Në fshatin tim e quajnë "zallnec pule".
4 hrs
  -> Faleminderit Sherefedin.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
chicken gizzard
Stomak Pule


Explanation:
gizzard
n. second stomach of a bird; digestive organ found in certain animals
Gizzard
(n.)
The second, or true, muscular stomach of birds, in which the food is crushed and ground, after being softened in the glandular stomach (crop), or lower part of the esophagus; the gigerium.


http://www.babylon.com/definition/gizzard/English

There are so many translation of the word gizzard in our dictionaries. You will find the word "Stomak " in some of them but not in all. From my experience and based on the following references provided I would say that you can translate it as "stomak". We used to make a soup with gizzard when I was a child and we always referred to it as "supe me stomaqe pule". We referred as "stomak" when we bought them as well.




Klementina Shahini
United States
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Albana Dhimitri
15 hrs
  -> Thank you, Albana.

agree  RUSTEM MALAJ
22 hrs
  -> Thank you,Rustem.




Reference comments


57 days
Reference: korrocak

Reference information:
KORROCAK m. sh.
Rrëcoku i shpendëve. Korrocaku i pulës (i gjelit, i
patës).

Rastësisht gjeta dhe këtë referencë nga fjalori shpjegues i shqipes.

Ledja
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search